96 را ورق بزنیم – آبان

 

چهارشنبه 3 آبان: شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی

این نمایشگاه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار کرد و فعالان و صاحب‌نظران حوزه تأسیسات را در محیطی تجاری و تخصصی گرد هم ‌آورد.

 

شنبه 6 آبان: گرامیداشت روز مهندسی مکانیک

مهندس محمدرضا مظفریان مقدم، رئیس شاخه‌ی خراسان انجمن علمی مدیریت مصرف انرژی ایران و دبیر اجرایی همایش گرامیداشت روز مهندسی مکانیک در مشهد درباره این همایش گفت: ده سال است که به مناسبت روز مهندسی مکانیک میزبان همایش دو روزه برای مهندسان گروه‌های تخصصی مکانیک هستیم.
این همایش دو روزه برگزار شد که روز اول 350 نفر و در روز دوم 250 نفر حضور داشتند و به کم و کیف جریان بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی در استان و سراسر کشور پرداختد.

 

یکشنبه 21 آبان: زمین‌لرزه ازگله و کرمانشاه

این زمین‌لرزه به بزرگی ۷٫۳ در مقیاس بزرگای گشتاوری در نزدیکی ازگله، استان کرمانشاه در نزدیکی مرز ایران و عراق در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی شهر حلبچه عراق ایران رخ داد. بر طبق گفته رئیس مرکز لرزه‌نگاری ایران چندین پیش‌لرزه قبل از زلزله ۷٫۳ ریشتری حوالی ساعت ۲۱ تا ۲۱: ۴۸ اتفاق افتاده که موجب هشیاری مردم شد که بزرگ‌ترین این پیش‌لرزه‌ها به قدرت ۴/۵ ریشتر ثبت شد. تعداد کشته‌ها در ایران به ۵۷۴ نفر رسیده و همچنین ۹٬۳۸۸ نفر نیز زخمی شده‌اند و حدود ۷۰٬۰۰۰ نفر بی‌خانمان شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;