بهسازی و زیباسازی وضعیت شهر، پارک‌ها و میادین

مدیر واحد خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان از اقدامات نوروزی این واحد با هدف بهسازی و زیباسازی وضعیت شهر، پارک‌ها و میادین خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، علی کردی گفت: با هدف زیباسازی و آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز، واحد خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان برای رنگ‌آمیزی در‌های منازل مسکونی و واحد‌های تجاری بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای کمربند شرقی، اقدام کرده است تا نمای زیبا و یکسانی در این بخش از شهر وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: از دیگر کار‌های انجام‌شده به همت این واحد برای ایام نوروز می‌توان به تجهیز سرویس بهداشتی و حمام‌های ثابت و سیار در سطح شهر و پارک‌هایی مثل: پارک مادر و پارک شهید مطهری، پایانه مسافربری، میدان شهدا، میدان ارگ، گلزار شهدا و کوچه سردار، واقع در سه‌راه شمال‌جنوبی اشاره کرد.
مدیر واحد خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان از تجهیز گیت‌های بازرسی و داربست‌های امنیتی در گلزار شهدا نیز خبر داد و بیان داشت: تجهیز و روشنایی میدان ارگ، تجهیز روشنایی و نورپردازی پل شهید بادپا و پل سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز در حال انجام است.
وی گفت: همچنین تجهیز و روشنایی پارکینگ‌های سطح شهر، مثل: پارکینگ‌های مادر، کوچه سردار و خیابان میرزارضا کرمانی، پشت مجتمع حاج‌خلیلی با همکاری سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان انجام شده است.
کردی از ساخت و رنگ‌آمیزی ۱۵ غرفه برای بازارچه‌های موقت با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان خبر داد و افزود: تجهیز و رفع کاستی‌ها در ساختمان‌های شهرداری مرکز، نظیر در و نرده‌گذاری، و تعمیر پمپ و سیستم آب و فاضلاب سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری و فرهنگسرا‌های سطح شهر نیز از دیگر اقدامات این واحد است.
وی از همکاری با شهرداری منطقه یک برای ساخت دار پته روبروی گنبد جبلیه خبر داد و گفت: تهیه، چاپ و تجهیز تابلو‌های شناسایی معابر مناطق پنج‌گانه شهر کرمان نیز انجام شده است.
مدیر واحد خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان از ساخت ۱۰ پایه‌چراغ ۶ متری برای شهربازی کرمان به همت واحد خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان خبر داد و از مردم خواست از چراغ‌های روشنایی و وسایل و شیرآلات حمام و سرویس‌های بهداشتی که برای استفاده عموم و اموال عمومی است، محافظت کرده و در نگهداری‌شان کوشا باشند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;