به گزارش تاسیسات نیوز، واحد چگالش iCO2 جدید Optyma که برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه شد، گفته می شود که یک جایگزین مبرد “طبیعی” آرام برای اتاق های سرد و کیس های نمایشگر ارائه می دهد. دانفوس می گوید که واحد جدید در اروپا تولید شده است.
Optyma iCO2 که به عنوان یک راه حل plug-and-play با رابط کاربری آسان توصیف می شود، گفته می شود که راه اندازی بدون مشکل و راه اندازی سریع را تضمین می کند. این واحد انباشته نیز با دو در طراحی شده است تا دسترسی آسان را برای سرویس دهی فراهم کند.
سطوح نویز به کمتر از ۳۵dB(A) در ۱۰ متر کاهش می یابد – که سطح نویز را تقریباً دو برابر در مقایسه با سایر سیستم های بار متغیر HFC کاهش می دهد.
Danfoss دلیل این امر را استفاده از کمپرسور اسکرول BLDC، عایق صوتی با عملکرد بالا و فن کم صدا می‌داند.
iCO2 همچنین به لطف دستگاه های دروازه CAN bus، اتصال مقیاس پذیر را ارائه می دهد. این واحد می تواند به تنهایی، از طریق مدیریت اواپراتور، و/یا متصل به مدیر سیستم، کار کند.
می تواند تا دمای محیط ۴۶ درجه سانتی گراد به طور قابل اعتماد کار کند. همچنین PED 1 طبقه بندی شده است، بنابراین می تواند توسط نصاب ها تایید شود.
Optyma iCO2 با بار متغییر ، هم برای کار در اتاقک و هم در چند سردخانه مناسب است و در نتیجه هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد.

پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;