Bitzer سری Ecolite را گسترش می دهد

به گزارش تاسیسات نیوز، Bitzer تعدادی از محصولات جدید از جمله توسعه بیشتر واحدهای متراکم Ecolite، کمپرسورهای آمونیاک درایو باز جدید و اواپراتورهای هیبریدی را معرفی کرد.
از جمله اعلامیه های Chillventa در این هفته از Bitzer، واحد متراکم جدید Ecolite LHL7E بود که خط را تا ۶٫۵ کیلووات در کاربردهای دمای پایین و تا ۲۵ کیلووات در دمای متوسط افزایش داد.
مانند گسترش دامنه اعلام شده ، این واحدهای جدید اکنون برای استفاده با طیف کاملی از مبردهای A2L، از جمله GWP R1234ze/yf بسیار کم و GWP R455A و R454C پایین‌تر، در دسترس هستند.
همه دارای کمپرسورهای رفت و برگشتی Ecoline نیمه هرمتیک Bitzer با کنترل ظرفیت مکانیکی Varistep هستند. Ecolite LHL7E همچنین بازیابی حرارتی اختیاری را برای افزایش کارایی سیستم ارائه می دهد.
Bitzer مجموعه کمپرسورهای اسکرو آمونیاک خود را برای سیستم‌های تبرید صنعتی آمونیاک با کمپرسورهای اسکرو درایو باز OS.A105 گسترش می‌دهد. سه حجم جابجایی ۱۴۰۰، ۱۷۰۰ و ۲۰۰۰ متر مکعب در ساعت در ۲۹۰۰ دور در دقیقه در خط لوله قرار دارد. این جابجایی را می توان با استفاده از اینورترهای فرکانس خارجی تا ۴۰ درصد بیشتر افزایش داد.
کمپرسورهای پیچ درایو باز جدید OS.A105 مجهز به ماژول IQ هستند که می‌توان از آن برای کارکرد موثر لغزنده دوتایی برای کنترل ظرفیت مکانیکی و تنظیم Vi استفاده کرد. لغزنده ها امکان تنظیم بدون پله ظرفیت خنک کننده را بین ۱۰% تا ۱۰۰% فراهم می کنند.
گفته می شود که اواپراتورهای هیبریدی جدید Bitzer راندمان بالا را در بار کامل و جزئی با شارژ کم مبرد ترکیب می کنند. آنها در پنج اندازه مختلف بدنه عرضه می شوند و برای R134a، R1234ze و R513A بهینه شده اند.
پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;