۳۰۵ میلیارد ریال طرح انتقال برق در سمنان افتتاح می‌شود

 مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان گفت: طرح‌های انتقال و فوق توزیع برق در قالب پویش هر هفته الف ب ایران با اعتباری بیش از ۳۰۵ میلیارد ریال امسال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تاسیسات نیوز، سید علی اکبر صباغ روز با اشاره به وضعیت مناسب شبکه برق در استان سمنان به رسانه‌ها اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم در واگذاری برق به متقاضیان صنایع بزرگ و کوچک در سال جهش تولید بر اساس قوانین و مقررات موجود، فراهم است.

وی بیان کرد: پست ۶۳ کیلوولت امیرکبیر سمنان به منظور تامین برق خانه‌های مسکن مهر، ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی مطمئن به مشترکان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه و افزایش قابلیت مانور با اعتباری حدود ۲۲۵ میلیارد ریال امسال به بهره برداری ‌می‌رسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان ادامه داد: بهینه سازی پست ۲۰.۶۳ کیلوولت شاهرود و واریانت خط ۴۰۰ کیلوولت علی‌آباد دیگر طرح‌های افتتاحی امسال این شرکت است.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد و با اعتباری معادل ۸۰ میلیارد ریال در حال ساخت است که در چند ماه آینده افتتاح می‌شود.

صباغ، استمرار پویش الف – ب- ایران را گامی مثبت در مسیر سازندگی با برنامه‌ریزی به موقع طرح‌های صنعت آب و برق برشمرد و افزود: در بخش بهبودهای موثر در اصلاح ساز و کارها و فرایندها در راستای تحقق شعار سال و برگرفته از اهداف و راهبردهای کلان شرکت برگرفته از  سند مدیریت راهبردی نیز اقدام هایی در سالجاری انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان سمنان یادآور شد: ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌های نیروی انسانی، بهبود فرآیند جذب و نگهداشت نیروی انسانی، تدوین معماری سازمانی و توسعه سیستم های مکانیزه از جمله اقدامات امسال این شرکت خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;