گشايش دفتر نمايندگي نظام مهندسي در شهرستان ماکو

 

در حال حاضر بيش از هشت هزار و 800 نفر مهندس عضو سازمان نظام مهندسي ساختمان آذربايجان غربي فعال هستند .

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، باقرزاده نماينده هيئت مديره نظام مهندسي آذربايجان غربي در مراسم افتتاح ساختمان دفتر نمايندگي نظام مهندسي شهرستان ماکو ضمن اعلام اين مطلب اظهار داشت، اين تعداد مهندس در رشته هاي معماري، شهرسازي، عمران، تاسيسات مکانيکي، تاسيسات برق، نقشه برداري و ترافيک فعاليت ميکنند.

باقرزاده با اعلام اينکه دفتر ماکو، چهارمين دفتر نمايندگي مستقل و فعال بعد از شهرهاي اروميه، مهاباد و اشنويه است که فعاليت خود را آغاز مي کند گفت: هم اکنون پانزده دفتر نمايندگي نظام مهندسي در مناطق مختلف آذربايجان غربي با هدف نظارت دقيق بر ساخت و سازهاي اصولي و صحيح بر پايه اصول فني و مهندسي فعال است .

 به گزارش موج در مراسم افتتاح دفتر نمايندگي نظام مهندسي در ماکو، فرماندار اين شهرستان در سخناني با اشاره به موقعيت خاص منطقه ماکو و آسيب پذيري آن در برابر حوادث غير مترقبه و همچنين ساخت و سازهاي بي رويه در مناطق شهري و روستايي اظهار اميدواري کرد با نظارت نظام مهندسي و کمک و ياري بيشتر مهندسين، شاهد بهبود در مقاوم سازي بناها و اميدواري بيشتر در مقابله با حوادثي در نظير زلزله و سيل در منطقه باشيم .

در اين مراسم اکرمي رئيس دفتر نمايندگي نظام مهندسي شهرستان ماکو هم در سخناني گفت: در حال حاضر 248 نفر از مهندسين شهرستانهاي ماکو، چالدران و پلدشت و بخش بازرگان عضو دفتر نظام مهندسي ماکو هستند که از اين تعداد 65 نفر پروانه اشتغال دارند .

بگفته اکرمي ساختمان دفتر نظام مهندسي ماکو با صرف 3 ميليارد و 700 ميليون ريال در دو طبقه و در مجموع در 520 مترمربع زيربنا احداث و تجهيز شده است .

 

انتهای پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;