گازرسانی به روستاهای تهران و البرز تا پایان سال 95 محقق خواهد شد

به گزارش تاسیسات نیوز، تا پایان سال 95 پروزه گازرسانی به روستاهای تهران و البرز به سرانجام خواهد رسید.

گازرسانی به دو شهر طالقان و شمشک و تمام روستاهای بالای ٢٠ خانوار استان تهران و البرز از محل اعتبارات بند «ق» تبصره دو قانون بودجه در دستور کار شرکت گاز استان تهران قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: بر اساس پیش بینیهای انجام شده، پروژه گازرسانی به روستاهای دو استان تهران و البرز تا پایان سال ٩٥ به بهره برداری می رسد.
یعقوبعلی حسین نیا در تشریح برنامه های سال ٩٤ گفت: گازرسانی به دو شهر طالقان و شمشک در استان تهران، امسال به بهره برداری می‌ رسد.
وی در خصوص مقدار اعتبار مورد نیاز برای اجرای این حجم از عملیات گازرسانی در استانهای تهران و البرز، توضیح داد: مطابق بودجه اعلام شده از سوی امور مجامع، ٣١٠ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه ها پیش بینی شده که ٢٥٤ میلیارد تومان آن برای استان تهران و ٥٦ میلیارد تومان برای استان البرز در نظر گرفته شده ست.
وی با اشاره به تامین ٤٠ درصدی کل اعتبارات شرکت گاز استان تهران از محل اعتبارات بند «ق» تبصره دو قانون بودجه، یادآور شد: شرکت گاز استان تهران، در نیمه نخست امسال ضمن عملیاتی کردن اجرای پروژه های جدید با رعایت اعتبار سال ٩٤، نگهداری، آماده سازی و تعمیرات اساسی تاسیسات گازرسانی را برای سرویس‌ دهی در شش ماه دوم سال به ویژه فصل زمستان در دستور کار دارد.
حسین نیا گازرسانی به روستاهای محروم از نعمت گاز طبیعی را از اولویتهای شرکت گاز استان تهران عنوان کرد و گفت: امسال گازرسانی به صنایع فاقد گاز طبیعی نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، با انجام گازرسانی به روستاهای محروم، حدود ٣٣ هزار خانوار در روستاهای استان و تعداد ٩٠٠ صنعت فاقد گاز به شبکه سراسری گاز خواهند پیوست.
وی گفت: کلیه مدارک فنی لازم برای پیمان سپاری این پروژه ها آماده شده است.

 

پایان خبر/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;