کاشان هم در انرژی خورشیدی حرفی برای گفتن دارد

رئیس اداره برق کاشان گفت: شهرستان کاشان رتبه نخست تولید انرژی خورشیدی در سطح ستان اصفهان را دارد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، علیرضا عرب بیگی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در کشور سالیانه حدود  ۱۷هزار اصله درخت برای صدور قبوض کاغذی برق بریده می شود، اظهار داشت: با توجه به سیاست های وزارت نیرو برای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان قبوض کاغذی برق حذف می شود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره برق کاشان برای جایگزینی پرداخت الکترونیک به جای قبوض کاغذی ابراز داشت: مجموعه دوره و کارگاه های آموزشی منظم برای شهروندان کاشانی برای آموزش پرداخت غیرحضوری صورتحساب برق برگزار می شود.
رئیس اداره برق کاشان با بیان اینکه خانواده ها مهمترین نهاد برای آموزش این اداره هست، تصریح کرد: بیش از ۵۵۰۰ نفر از خانواده های کاشانی در حسینیه ها و مجالس مذهبی آموزش لازم را برای این منظور فرا گرفتند.
وی همچنین از آموزش اولیا و مربیان در مدارس کاشان خبر داد و افزود: امیدواریم با همکاری و همیاری همشهریان کاشانی بتوانیم با حذف قبوض کاغذی قدمی هر چند کوچک برای حفظ محیط زیست شهر و کشور خود برداریم.
عرب بیگی اظهار داشت: شهروندان و هموطنان می توانند با داشتن شناسه قبض ۱۳رقمی و یا رمز رایانه هشت رقمی از طریق تلفن همراه و یا تلفن ثابت قبوض خود را بپردازند.
کاشان رتبه نخست تولید انرژی خورشیدی در سطح استان اصفهان دارد
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کاشان توانسته است در تولید انرژی خورشیدی رتبه اول را در سطح استان به دست آورد، ابراز داشت: با توجه به جغرافیای فیزیکی و موقعیت کاشان شهروندان کاشانی می توانند برق مورد نیاز خود را از طریق سلولهای خورشیدی تامین کنند.
رئیس اداره برق کاشان تصریح کرد: این اداره آماده است هرگونه همکاری را با متقاضیان استفاده از انرژی پاک خورشیدی انجام دهد.
منبع خبرگزاری مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;