چگونه از خدمات سامانه برق من استفاده کنیم؟

سامانه برق من این امکان را ایجاد مینماید تا مشترکین با ثبت نام در این سامانه بتوانند تمامی خدمات عمومی مورد نیاز را بدون مراجعه به شرکت توزیع برق و یا دفاتر خدمات مشترکین و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود در هر زمانی و از هر نقطه‌ای، دریافت نمایند.
به گزارش تاسیسات نیوز، در راستای افزایش ارائه خدمات به مشترکین و استفاده از تکنولوژی‌های جدید نرم افزاری، مشترکین برق می‌توانند بدون مراجعه به شرکت توزیع برق، با نصب و استفاده از سامانه موبایلی برق من  از تمامی خدمات مربوط به شرکت توزیع برق استفاده نماید.
این نرم افزار این امکان را ایجاد مینماید تا مشترکین با ثبت نام در این سامانه بتوانند تمامی خدمات عمومی مورد نیاز را بدون مراجعه به شرکت توزیع برق و یا دفاتر خدمات مشترکین و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود در هر زمانی و از هر نقطه‌ای، دریافت نمایند. مشترکین می‌توانند با ثبت شناسه قبض صورتحساب در این نرم افزار، اطلاعات انشعاب، گزارش و نمودار مصرف انرژی و گزارش پرداخت خود را مشاهده نمایند. سامانه برق ایران برای دریافت و ارسال اطلاعات از بستر اینترنت استفاده می‌نماید حجم اطلاعات دریافتی اندک بوده و هزینه بسیار ناچیزی را به مشترک از این محل تحمیل می‌نماید. در حالتی که نیاز به ارسال و دریافت اطلاعات نباشد سامانه بدون اتصال به اینترنت قابل استفاده میباشد.
در ادامه توضیح کاملی در مورد نحوه دانلود، نصب و استفاده برنامه مذکور ارائه شده است. می توانید  در ادامه فایل آموزشی موردنظر را  دانلود نمایید.

منبع برق نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;