پیگیری مستمر بازرسی گاز ۲ تا ۶۰ پوندی و طراحی یک چهارم پوندی

یکی از خدمات مکمل در حوزه خدمات مهندسی که سازمان نظام مهندسی مازندران برای گسترش فعالیت مهندسین تاسیسات مکانیک به دنبال آن می‌باشد واگذاری طراحی و بازرسی گاز دو پوند و بالاتر بوده که این مهم در سال ۹۳ صورت پذیرفت و بیش از یکصد و بیست نفر در آزمون پذیرفته شدند که به دلیل موانع ایجاد شده عملا این واگذاری اتفاق نیوفتاد.
تاسیسات نیوز: مهندس یزدی نژاد رئیس سازمان در گفتگوی اختصاصی با واحد روابط عمومی سازمان در این باره گفت در سال جاری با پیگیری‌های اداره آموزش سازمان این موضوع به شکل جدی تا حدودی حل شد و خوشبختانه تلاش‌های سازمان به بار نشست و با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی موضوع در مراحل پایانی قرار دارد.
وی با اشاره به تشکیل کارگروهی از سوی سازمان با حضور مهندس علی نیا، مهندس آراد و مهندس رنجبر رئیس گاز صنایع استان گفت: طی سومین جلسه‌ای که در محل سازمان برگزار گردید مقرر شد:
۱_درکوتاهترین زمان نسبت به تعیین تعرفه طراحی و بازرسی گاز دو پوند و بالاتر و ارائه آن به مراجع ذیربط اقدام گردد.
۲- بعد از آموزش افراد باقی مانده لیست نهایی به شرکت ملی گاز استان ارسال تا اقدامات لازم جهت گذراندن دوره کارآموزی صورت پذیرد.
۳-باتوجه به اینکه در ابتدا مقرر شد شروع این فعالیت با پذیرفته شده گان سال ۹۳ باشد در این جلسه مصوب شد در اولین فرصت یک فراخوان داده شود تا برای همه مهندسین پایه یک که دارای صلاحیت بازرسی گاز یک چهارم پوند هستند امکان فعالیت در طراحی و بازرسی گاز دو پوند و بالاتر فراهم گردد.
۴-باتوجه به اینکه بحث واگذاری طراحی گاز یک چهارم پوند به صراحت در ویرایش جدید مبحث ۱۷ آمده است مقرر شد که اعضای حاضر در این جلسه نسبت به بررسی و تعیین تعرفه پیشنهادی جهت تصویب در کمیته چهار نفره اقدام نماید.
وی در پایان گفت از همه اعضای هیات رئیسه و هیات مدیره محترم و همچنین اعضای این کارگروه که از فراهم شدن خدمات مکمل در همه حوزه‌های فعالیت مهندسی حمایت میکنند سپاسگزارم و امیدوارم مجموع فعالیت‌های هیات مدیره در دوره نهم جهت گسترش بازار کار مهندسین، علاوه بر رضایتمندی مردم و مراجعه کنندگان، موجب افزایش سطح درآمدی مهندسین نیز گردد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;