برگزاری جلسه کمیته‌های فنی کمیسیون ماده ۵

به گزارش تاسیسات نیوز، به نقل از نظام مهندسی ساختمان مازندران، جلسه کمیته‌های فنی کمیسیون ماده ۵، کارگروه زیربنایی و طرح‌های هادی شهری برگزار شدبه گزارش واحد روابط عمومی سازمان مازندران دکتر محمود میثاقی عضو شهرساز هیئت مدیره سازمان مازندران ضمن اعلام برگزاری این جلسه گفت با توجه به وظایف ذاتی سازمان نظام مهندسی استان و در جهت مشارکت حداکثری در سیستم تصمیم‌سازی مربوطه از جمله طرح‌های جامع تفصیلی و هادی و با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی عضو استان عضو کمیته‌های فنی و کمیسیون ماده ۵ استان و نیز کارگروه زیربنایی و امور شهرسازی استان می‌باشد این جلسه برگزار گردید ‌.
وی در ادامه افزود پس از برگزاری انتخابات دفاتر نمایندگی از اعضای شهرساز و معمار هیئت رییسه‌های دفاتر نمایندگی جهت حضور در این کمیته دعوت بعمل آمد.
دکتر میثاقی با اشاره به لزوم حضور جدی نظام مهندسی در بدنه تصمیم گیری استان گفت : اعضای منتخب از سراسر استان در این جلسه هم‌اندیشی جهت آشنایی با امور مربوطه شرکت نمودند تا نسبت به مسائل مربوطه و چگونگی شرکت در جلسات مرتبط با کمیته‌های فنی آگاهی لازم را کسب نمایند .
لازم بذکر است آقای مهندس یزدی نژاد رئیس سازمان ، خانم دکتر ابراهیم‌زاده دبیر هیئت مدیره و آقای مهندس خدادی عضو هیئت مدیره در رشته معماری و آقای دکتر رزقی عضو‌کمیته آموزش نیز در این جلسه حضور داشتند .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;