پولهای مازاد دریافتی قبوض برق بازگردانده می شوند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مبالغ بالای قبوض برقی که توسط مردم پرداخت شده است باید به آنها بازگردانده شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، غلامعلی کوهساری، با انتقاد از افزایش قیمت قبوض برق مشترکین خانگی، بیان کرد: متاسفانه بنا بر گزارشات مردمی و تصاویر قبوضی که از طریق واتس اپ به دست بنده رسیده، ما قبض برق بالای چهار و نیم میلیون تومان هم داشتیم. یعنی بیش از ۱۰ برابر قبوض برق برخی از مشترکین خانگی افزایش داشته است.
وی در ادامه اظهار کرد: چند روز پیش برای بنده از یک روستای کوهستانی در شهرستان آزادشهر قبضی با مبلغ سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ارسال کردند. قطعا در آن روستا از کولر استفاده نکردند و یا اگر استفاده شده هم روزهای محدودی بوده است. این افزایش قیمت نارضایتی شدیدی در مردم ایجاد کرده است که به حق می باشد. کاری که وزارت نیرو و شرکت توانیر انجام داده است منطقی نیست.
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه گفته شده مصرف روزانه مردم زیاد است، قابل قبول نیست. چرا که فقط در استان گلستان ما روزانه ۵ تا ۷ ساعت قطعی برق در زمان پیک مصرف داشتیم بنابراین این غیرممکن است که مشترکان تا این حد بیشتر از الگوی مصرف از برق استفاده کرده باشند. از همان روزهای ابتدایی بنده از معترضان این وضعیت بودم و آن را پیگیری کردم.
وی در ادامه تاکید کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز این موضوع را در دستورکار خود قرار داده اند. خواسته ما این است که قبوضی که با مبلغ بالا از سوی مردم پرداخت شده است، مبلغ آن برگردانده شود. این تنها راه حل است. چرا مردم باید این رقم بالا را بپردازند؟ اینکه در یک روستای کوهستانی سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان یا در یک شهر کوچک چهار و نیم میلیون قبض برق برای مشترکین خانگی صادر شود با کدام منطق جور در می آید؟ ان شاءالله پیگیری ها به نتیجه خواهد رسید و پول هایی که از مردم گرفته شده به آنان عودت داده می شود
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;