پمپ های گازوئیل استانهای مرزی شبها به کامیون‌ها سوخت نمی‌دهند

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: از سالیان گذشته تا کنون در تعدادی از استان‌های مرزی به دلیل پاره‌ای ملاحظات از عرضه نفت گاز در ساعاتی از شب ممانعت به عمل می‌آید.
‌به گزارش  تاسیسات نیوز، در واکنش به گزارشی که با عنوان «خودداری برخی جایگاه‌ها از عرضه گازوئیل به کامیون‌ها صحت دارد» در ۲۴ دی ماه ۹۹ منتشر شده، توضیحاتی به این شرح ارائه کرده است:
«شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از دیرباز با استفاده از توان ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و جایگاه‌های عرضه سوخت، تأمین کننده نفت گاز بخش حمل و نقل کشور بوده و همواره تلاش نموده وظایف خود را به نحو احسن به انجام برساند.
در همین راستا این شرکت روزانه ۵۰ میلیون لیتر نفت گاز که بر اساس میزان پیمایش خودروهای سنگین و بر اساس بارنامه‌های دریافتی آنها در سامانه بارنامه برخط سازمان راهداری تعیین سهمیه شده است توسط ۲۸۰۰ جایگاه عرضه نفت گاز بین خودروهای گازوئیل سوز توزیع می‌نماید و عملکرد سامانه هوشمند سوخت جایگاه‌ها نیز موید چگونگی توزیع این فرآورده در ساعات مختلف شبانه روز است.
در پاسخ به اظهارات دبیر کانون کامیون داران به اطلاع می‌رساند در تعدادی از استان‌های مرزی بر اساس تصمیمات و سیاست گذاری‌های محلی به دلیل پاره‌ای ملاحظات، از عرضه نفت گاز در ساعاتی از شب ممانعت به عمل می‌آید و این موضوع از سالیان گذشته تا کنون اجرایی بوده و بیشتر خودروهای سنگین در جریان این امر هستند.
ضمن تأکید بر ارائه خدمت مطلوب به قشر عزیز و زحمتکش رانندگان خودروهای سنگین و عرضه به موقع سوخت، امکان وجود تخلف در عرضه بیش از ۵۰ میلیون لیتر فرآورده در روز توسط عرضه کنندگان و یا دریافت کنندگان دور از انتظار نیست و از هموطنان عزیز در خواست می‌شود موارد تخلف را به مرکز پاسخگویی شبانه روزی به شماره ۰۹۶۲۷ اطلاع رسانی نمایند.
در خاتمه یاد آور می‌شود کلیه مجاری عرضه مجهز به دیزل ژنراتور هستند و می‌بایست در مواقع اضطراری و قطعی برق از آن استفاده نمایند.»
منبع مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;