پرداخت وام30 میلیون تومانی نوسازی و بهسازی مسکن به 200 هزارمسکن در بافت های فرسوده

تامین مالی یکصد هزار واحد مسکونی به بانک های ملی، ملت، سپه، صادرات، تجارت و رفاه سپرده شده است و یکصد هزار واحد دیگر هم از محل اعتبارات مسکن مهر نوسازی و بهسازی می شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز مدیر عامل شرکت بهسازی و نوسازی شهری از آغاز پرداخت تسهیلات 30 میلیون تومانی نوسازی بافت فرسوده در بانک های عامل خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت مجید کیان پور با اعلام اینکه امسال به 200 هزارمسکن در بافت های فرسوده شهری تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی پرداخت می شود افزود: تامین مالی یکصد هزار واحد مسکونی به بانک های ملی، ملت، سپه، صادرات، تجارت و رفاه سپرده شده است و یکصد هزار واحد دیگر هم از محل اعتبارات مسکن مهر نوسازی و بهسازی می شود.

 

کیان‌پور افزود: شورای پول و اعتبار پارسال با افزایش ده میلیون تومانی سقف تسهیلات نوسازی بافت فرسوده موافقت کرد؛ به این ترتیب سقف این وام از 20 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یابد.

 

کیان‌پور افزود: این تسهیلات از منابع داخلی بانک‌ها پرداخت می شود و برای فروش اقساطی با نرخ سود 15 % و برای دوران مشارکت با نرخ سود 20 % و بدون سپرده ‌گذاری است.

 

در دو سال اخیر سالانه به 30 تا 35 هزار متقاضی در تهران تسهیلات بانکی پرداخت شده است که پیش بینی می شود امسال تا 80 هزار متقاضی افزایش یابد.

 

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;