برپایی اولین جشنواره دستاوردهای علمی و فناوری ستاد توسعه فناوری انرژی‌های نو

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از برگزاری اولین جشنواره دستاوردهای علمی و فناوری ستاد توسعه فناوری انرژی‌های نو معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری طی روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه خبرداد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز  مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از برگزاری اولین جشنواره دستاوردهای علمی و فناوری ستاد توسعه فناوری انرژی‌های نو معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری طی روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه خبرداد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از به نقل از روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری  پرویز کرمی، رئیس روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با اشاره به رشد جهشی علمی و فناوری کشور در سال‌های اخیر گفت: استمرار این رشد لازمه دستیابی کشور به اهداف سند چشم‌انداز کشور در افق 1404 است و بدون آن دستیابی به «اقتصاد دانش‌بنیان» در کشور امکان‌پذیر نخواهد بود. در سایه تلاش­های متخصصان در حوزه‌های صنعتی، دانشگاهی و پژوهشی، شاهد به ثمر نشستن طرح­ها و پروژه‌های بسیار ارزشمند در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور می‌باشیم.

 

وی با بیان اینکه رتبه ایران در فناوری راهبردی انرژی‌های نو از جایگاه 34 در سال 2005 به رتبه 12 در سال 2011 ارتقا یافته است، گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها و قطب‌های تخصصی، تربیت نیروی انسانی متخصص و توانمند،‌ توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته در این زمینه توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی چکیده‌ای از دستاوردهای این حوزه به شمار می‌رود.

 

وی افزود: در همین راستا و در جهت ترویج و توسعه توانمندی‌ها و دستاوردهای حوزه انرژی‌های‌نو و درسال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز شعار حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نیز ارج نهادن به مجموع تلاش ها و زحمات دانشمندان این حوزه، ستاد توسعه فناوری انرژی‌های نو معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در نظر دارد در روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه‌ جاری جشنواره دستاوردهای علمی و فناوری ستاد انرژی‌های نو را برگزار کند.

 

پرویز کرمی با اعلام اینکه ‌این جشنواره در محل پژوهشگاه نیرو برپا خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این جشنواره نتایج زحمات و دستاوردهای بیش از 140 پروژه اجرا شده توسط سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از نمایشگاه به آدرس www.reic.isti.ir مراجعه و درصورت نیاز با دبیرخانه نمایشگاه با شماره 88364632-021 تماس حاصل فرمایید.

 

پایان پیام/.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;