پرداخت بدهی آب و برق مدارس

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمام بدهی های معوقه آب و برق مدارس این استان بصورت یکجا از سوی وزارت آموزش و پرورش به وزارت نیرو پرداخت شد.

 

احمد ناصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدهی های معوقه آب و برق مدارس تا پایان شهریور پرداخت و مشکل چند ساله بدهی معوقه مدارس به شرکت های آب و برق برطرف شده است.

 

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس برای حل مشکل پرداخت بهای حامل های انرژی مدارس تلاش می کنند، گفت: در صورت تصویب طرح پیشنهادی کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس توسط نمایندگان مردم از این پس مدارسی که الگوی مصرف را رعایت کنند از پرداخت بهای حامل های انرژی معاف خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه راه توسعه کشور از میان مدارس می گذرد اظهار کرد: برای همراه کردن این راه کشور نیازمند آموزش و پرورش پویا ، بانشاط و دارای سرعت علمی همگام با سرعت علمی سایر کشورهای جهان هستیم.

 

وی بر لزوم برخورداری از نظام تعلیم و تربیتی با امکاناتی همچون مدارس مناسب و تک نوبته شدن مدارس ، استفاده از ظرفیت عصر مدارس برای برگزاری فوق برنامه و کلاس های جبرانی برای ارتقای علمی دانش آموزان تاکید کرد.

 

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش امروزی نیازمند معلم با نشاط و دانش آموز با نشاط توام با انگیزه همچنین برخورداری مدارس از فضای مناسب کتابخانه ، سالن ورزشی و سایر امکانات مورد نیاز برای با نشاط سازی فضای مدارس است.

 

ناصری تک نوبته کردن مدارس و حذف نوبت عصر از مدارس استان با توسعه فضاهای آموزشی و تامین یک وعده غذای گرم روزانه برای دانش آموزان را از برنامه های در دست اقدام آموزش و پرورش استان ذکر کرد.

 

وی گفت: به دستور دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری اخیرا اعتباری برای تامین نیاز مدارس شبانه روزی کشور اختصاص یافته و در استان اردبیل نیز پنج میلیارد ریال در قالب بن کارت در مدارس شبانه روزی توزیع شد.

 

230 هزار دانش آموز در سه هزار و 395 مدرسه استان اردبیل مشغول تحصیل هستند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;