پایان عملیات موفقیت آمیز انتقال سیگنال‌های پایش کمپرسور هوای قدیم

به گزارش تاسیسات نیوز، با تلاش متخصصان و کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی عملیات انتقال سیگنال‌های پایش کمپرسور هوای قدیم جهت اتصال به سیستم DCS با موفقیت به پایان رسید.

 

 

 

عباس حمیدی رئیس واحدتعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول با بیان این خبر افزود: به منظور بالا بردن سطح ایمنی تولید و کم‌کردن ریسک توقف ناخواسته کمپرسورهای هوای (95101 A,B,C)، انتقال 5 سیگنال دما و فشار از هر کمپرسور و یک سیگنال اکسیژن و نقطه شبنم از خشک‌کننده هوا ((dryer و واحد تولید نیتروژن جهت اتصال به سیستم DCS واحد یوتیلیتی در دستور کار قرار گرفت.

 

 

 

وی تصریح کرد: این پروژه که می رفت تا به عنوان پیمانی مستقل تعریف و هزینه ای مازاد بر مجموعه تحمیل کند، با تلاش متخصصان ابزار دقیق، با وجود مشکلات اجرایی و عملیاتی، با کمترین هزینه تحقق یافت.

 

 

 

به گفته حمیدی، این پروژه مهم در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی بر اساس بالاترین سطح استانداردهای فنی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

 

 

این مقام مسئول گفت: این پروژه مهم که جزو اهداف سالانه پالایشگاه بوده است، در کوتاه‌ترین بازه‌ زمانی برنامه‌ریزی و در مجموع با 3 هزار نفر ساعت کار اجرا و تکمیل شد.

 

 

 

رئیس واحدتعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول در پایان از تلاش‌های مهندس سلیمانی و همچنین کارکنان شرکت تکاب صنعت مهر، آقایان شهاییان و محمدی که در این پروژه نقش کلیدی ایفا داشته اند، تشکر و قدردانی کرد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;