یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر در پایتخت

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی از دوم اسفند در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، صدیقه ببران با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی، گفت: این رویداد بین‌المللی از تاریخ دوم اسفند به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه تمامی کالا‌ها و خدمات مرتبط با انرژی خورشیدی، انرژی بادی، انرژی زمین گرمایی، بهره‌وری انرژی، بهینه‌سازی مصرف، صرفه‌جویی مصرف برق، صرفه‌جویی مصرف حامل‌های انرژی مانند نفت و گاز، تجهیزات کاهنده مصرف شرکت‌های مشاور مدیریت مصرف، شرکت‌های تولید کننده لوازم روشنایی کم مصرف و شرکت‌های پیمانکار ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق با اشاره به حضور ۵۷ شرکت داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شرکت‌هایی از ۶ کشور چین، اتریش، آلمان، استرالیا، هلند و ترکیه در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاورد‌های خود در این زمینه خواهند پرداخت.

ببران در پایان گفت: این نمایشگاه دوم تا پنجم اسفند از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان و فعالان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی خواهد بود.

منبع پاون
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;