واگذاری نظارت بر لوله کشی گاز مشترکان عمده صنایع و کارخانجات به نظام مهندسی

مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و شرکت گاز  به توافقات جدیدی دست یافتند.
به گزارش تاسیسات نیوز، هفتمین نشست مشترک سازمان و شرکت گاز  با حضور مدیر عامل و تعدادی از مسوولان شرکت گاز استان و همچنین رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و مسئول واحد بازرسی و امور زیر بنایی برگزار شد.
علوی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این سلسله نشست ها, حضور مهندس عسکری در این جلسه را فرصتی مغتنم برای بررسی مسائل فی مابین و  توسعه تعاملات  با سازمان دانست.
وی با اعلام آمادگی مجموعه شرکت گاز اصفهان برای گسترش هرچه بیشتر همکاری های مشترک در راستای خدمت به مردم, اعلام کرد: مقرر شد پس از برگزاری جلسه هماهنگی ناظرین گاز دوپوند سازمان که در مرداد ماه سال جاری تشکیل می شود، نظارت بر سیستم لوله کشی گاز مشترکان عمده صنایع و کارخانجات به سازمان واگذار شد.
مهندس عسکری نیز با تشکر از زحمات ارزشمند مدیر عامل و سایر مسوولان شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به حساسیت حفظ جان و ایمنی  شهروندان  ، در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه نظارت گاز اظهار کرد : سازمان نظام مهندسی ساختمان با استفاده از ظرفیت علمی و تخصصی اعضای خود ، همواره به دنبال ارتقای کیفیت خدمات فنی مرتبط با ساختمان بوده و همین امر باعث  ایجاد تحول در ساخت و ساز از جمله سیستم  های لوله کشی گاز شده است که حتی در روستاهای دورافتاده استان نیز شاهد اینگونه  همکاری و توسعه خدمات فنی و  مهندسی هستیم.
در ادامه نشست در خصوص برخی از مسایل فنی از جمله نحوه طراحی و اجرای لوله کشی گاز گلخانه های سنتی و همچنین اختصاص کنتور گاز مشترک به مجتمع های ۳۰ واحد به بالا و نصب لوله جانشین کنتور و ارائه راهکار برای اجرایی کردن مبحث ۲۲ مقررات ملی و کاهش دوره مسوولیت ناظرین گاز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;