نمایشگاه تاسیسات ISK-SODEX استانبول ترکیه

تاسیسات نیوز: نمایشگاه تاسیسات استانبول یکی از نمایشگاه های معتبر در زمینه صنایع تاسیساتی محسوب می شود و در آن مجموعه ای کامل از تمام محصولات و بخش­های مختلف این صنعت ارائه می گردد. این نمایشگاه از تاریخ ۲ تا ۵ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۰ تا ۱۳ مهر ۹۸) در استانبول ترکیه برگزار می گردد.
نمایشگاه تاسیسات استانبول ترکیه
نمایشگاه تاسیسات استانبول (ISK-SODEX) رویدادی ۴ روزه است که در حوزه ی صنایع تاسیساتی، اتصالات، تصفیه آب و شیر آلات می باشد. این نمایشگاه با ارائه  آخرین محصولات و خدمات تولید کنندگان مهم محصولات گرمایشی، یخچال­ ها، تهویه مطبوع، شرکت ­های مجری نصب و راه اندازی و بخشهای عایق کاری، دارای مزیت های بسیاری برای غرفه داران و بازدید کنندگان خود است.
این رویداد توسط گروه هانوفر برگزار می شود و مهم ترین مکان تجاری و بازاریابی برای علاقمندان محسوب می­شود. این نمایشگاه  نه تنها غرفه داران ملی و بین المللی با دیدگاه های مختلف را گرد هم می آورد بلکه تمامی حاضرین در نمایشگاه از جمله بازدیدکنندگان و غرفه داران را با برنامه های گوناگون و همکاری با مهم ترین انجمن های تخصصی حمایت می کند. توسعه شبکه های کسب و کار از دیگر مزیت های شرکت در این نمایشگاه است. اگر می خواهید به آخرین تحولات و دست آوردهای دنیا در زمینه تاسیسات دسترسی داشته باشید این نمایشگاه از رویدادهای مهمی است که باید در آن شرکت کنید.
در دوره قبلی نمایشگاه تاسیسات استانبول (سال ۲۰۱۸)، این رویداد در مکانی به مساحت ۴۲۰۰۰ مترمربع برگزار گردید و در آن ۱۱۰۸ شرکت کننده از ۴۴ کشور مختلف و بیش از ۸۴۹۳۶ بازدید کننده از ۱۰۵ کشور مختلف حضور داشته اند. کشورهای ایران، لبنان، عراق، آذربایجان و روسیه (کوزوو) به ترتیب ۵ کشور اول در زمینه تعداد بازدیدکنندگان بودند.
موضوعات این نمایشگاه:
– تجهیزات و سیستم های گرمایشی
– قطعات و سیستم های خنک کننده
– تجهیزات و سیستم های تهویه هوا
– قطعات و سیستم های تاسیسات
– تجهیزات حمام و دستشویی، محصولات و لوازم بهداشتی
– مواد و مصالح عایق
– گروه های خدماتی
نمایشگاه تاسیسات استانبول از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ مهر ۹۷ (۲ تا ۵ اکتبر ۲۰۱۹) در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول برگزار می گردد.
منبع لست اونت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;