تعرفه های برق با حذف قبوض کاغذی تغییر نمی‌کند

شرکت توزیع برق استان البرز همزمان با سراسر کشور از ابتدای مهرماه جاری اقدام به حذف قبوض کاغذی مشترکان کرد که نگرانی برخی از مشترکان در خصوص افزایش تعرفه‌های برق به دنبال داشت.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، بر همین اساس شرکت توزیع نیروی برق این استان اعلام کرد که نرخ تعرفه های برق با حذف قبوض کاغذی تغییر نخواهد کرد.
بهنام بیات مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز در این خصوص اظهارداشت: هدف از حذف قبوض کاغذی توسط وزارت نیرو خدمت الکترونیک به مشترکان و حفظ محیط زیست است.
وی ادامه داد: سالانه برای قبوض کاغذی در کشور می‌بایست ۱۲ هزار اصله درخت قطع می‌شد.
بیات با اشاره به اینکه حذف قبوض از مهر ماه جاری  در سراسر کشورانجام شده، خاطرنشان کرد: با این اقدام در خصوص نحوه محاسبات انرژی و  پرداخت تغییری صورت نگرفته است.
این مسئول تاکید کرد که اگر مشترکان البرزی در این زمینه نگرانی دارند، ‌ لینکی که در پایان پیامک وجود دارد را ببینید تا مطمئن شوند هزینه مصرفی آنان  کاهش و یا افزایش داشته است.
وی گفت: نرخ تعرفه‌ها بر اساس عرف  و بر مبنای قبوض کاغذی محاسبه می‌شود.
بیات افزود: قبوض الکترونیکی دقیق تر از قبض کاغذی است.
مشترکانی که تا کنون شماره‌های تلفن خود را به شرکت برق استان البرز اعلام نکرده‌اند نیروهای شرکت برق به درب منازل مراجعه و نسبت به اخذ شماره تلفن اقدام خواهند کرد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: وزارت نیرو در ارتباط با منافع حاصل از حذف قبوض کاغذی پنج میلیارد تومان لوازم التحریرتهیه و در بین دانش‌آموزان تحت حمایت بهزستی و کمیته امداد در کشور قرارگرفت.
 دارد.
بیات اظهارداشت: شرکت توزیع نیروی برق البرز نیز اقدام به خرید یکصد میلیون تومان  بسته‌های لوازم التحریرکرد و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت این استان قرار داد.
شرکت توزیع نیروی برق استان البرز یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک دارد.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;