مهار آتش در رختکن بیمارستان تهران

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزیی که بر اثر اتصالی سیم برق در رختکن بیمارستانی ایجاد شده بود با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.


این حادثه ساعت 7:05 دقیقه صبح پنجشنبه توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد كه با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 67 و 91 به محل حادثه واقع در خیابان وحدت اسلامی اعزام شدند.


علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران درمورد جزئیات این آتش سوزی گفت: حادثه در یک ساختمان دو طبقه در داخل بیمارستان اتفاق افتاد و طی آن طبقه همکف این بخش به وسعت 40 متر مربع که از آن به عنوان رختکن استفاده می شد، دچار آتش سوزی شد.


وی علت اولیه بروز این آتش سوزی را اتصالی در سیم کشی های برق اعلام کرد و افزود: دود فراوان ناشی از این آتش سوزی درمدت کوتاهی درداخل این ساختمان پراکنده شد.


معاون منطقه 5 عملیات این سازمان درخصوص چگونگی اطفای این آتش سوزی اظهار داشت: با حضور به موقع آتش نشانان، شعله های آتش که هر لحظه بر شدت آن اضافه می شد، به سرعت مهارشد و همچنین از گسترش بیشتر آن جلوگیری به عمل آمد.


جبارزاده تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان برای یافتن محبوسین احتمالی به جستجو در طبقه بالا و دیگر قسمت های این ساختمان دو طبقه مشغول شدند که خوشبختانه موردی پیدا نشد.


وی در ادامه ابراز داشت: با توجه به حجم بالای دود در ساختمان دو طبقه، نیروهای آتش نشانی با بکارگیری دستگاه های تهویه قوی، دود متصاعد شده را به بیرون تخلیه کردند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;