مشترکان برق چگونه خسارت دریافت کنند؟

معاون دفتر خدمات مشترکان توانیر گفت: در سامانه خسارت مشترکان برق، پنج مرحله ورود اطلاعات، دریافت کد رهگیری، بررسی اولیه مدارک در سامانه توسط بیمه، اعلام نتیجه به مشترک، تایید دریافت خسارت و واریز مبلغ خسارت برای مشترکان زیان دیده در نظر گرفته شده است.
به گزارش برق نیوز، معاون دفتر خدمات مشترکان توانیر گفت: مشترکان آسیب دیده از نوسانات برق در کشور می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه توانیر خسارت خود را ثبت کنند.
شقایق یوسفی معاون دفتر خدمات مشترکان توانیر گفت: تمامی خسارت‌های ناشی از نوسانات برق مشترکان پرداخت می‌شود.
او ادامه داد: مشترکان آسیب دیده از نوسانات برق در کشور می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه توانیر خسارت خود را ثبت و پس از کارشناسی از سوی شرکت بیمه گذار، خسارت خود را دریافت کنند.
معاون دفتر خدمات مشترکان توانیر افزود: در حالی که هرسال پرداخت بیمه با تاخیر چند ماهه انجام می‌شد، اما تا به امروز چیزی بالغ بر۶۵ میلیارد تومان خسارت ناشی از نوسانات برق به مشترکان پرداخت شده است و این روند پرداخت همچنان ادامه دارد.
یوسفی گفت: در سامانه خسارت مشترکان برق، پنج مرحله ورود اطلاعات، دریافت کد رهگیری، بررسی اولیه مدارک در سامانه توسط بیمه، اعلام نتیجه به مشترک، تایید دریافت خسارت و واریز مبلغ خسارت برای مشترکان زیان دیده در نظر گرفته شده است.
منبع خبرگزاری صدا و سیما
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;