مشاهدات عینی تاسیسات نیوز از مراجعین به نمایشگاه تاسیسات

 

به گزارش تاسیسات نیوز، در بین افراد مراجعه کننده به نمایشگاه شانزدهم تاسیسات ( فعالان حوزه ی صنعت) نگاه های جالبی نسبت به این نمایشگاه داشتند. مثلا کسی که از شهرستان آمده بود می گفت ما تغییری در جریان این محصولات عرضه شده در نمایشگاه نمی بینیم.


صاحبان شرکت ها، محصولات سالهای پیش خود را به نمایشگاه شانزدهم هم رسانده اند یا غرفه داری به رغم حضور خود و عرضه ی محصولات خود در نمایشگاه در مواجهه با واردات کشورهای خارجی و حضورشان در نمایشگاه احساسی منفعلانه داشت و می گفت وقتی که این خارجی ها هستند ما باید جمع کنیم و برویم با اینکه خودمان اینجا غرفه داریم، تمام این زرق و برق های این نمایشگاه همه اش شعار است حالا خوب است که ما از نوع دانش بنیانش هستیم!

 

 

 

 

شخص دیگری که خود مشاور تاسیساتی است بر این باور بود که نیازی به مراجعه هر ساله ام به نمایشگاه تاسیسات نیست و اگر هر چهارسال یکبار که به نمایشگاه می آیم اگر تغییری باشد حس می کنم مثلا امسال که به نمایشگاه آمدم هیچگونه حرکت نویی ندیدم.

 

 

 

یک مراجعه کننده دیگری که به قصد مزنه به نمایشگاه آمده بود نگاه به بازار داشت و می گفت که بازار در خواب است، اینجا آمده ایم تا ببینیم کیفیت محصولات و قیمتشان را.

 

 

 

فردی هم که تاسیساتی نبود به قصد خرید پمپ و لوله های آبیاری برای زمین زراعی خود به نمایشگاه آمده بود تا پمپ مورد نیازش را در اینجا بیابد. 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;