شانزدهمین نمایشگاه تاسیسات، جلوه ای از ایست یا حرکت؟!

 

به گزارش تاسیسات نیوز، دهه هاست که انواع نمایشگاه ها در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در ایران در حال برگزاری ست و مجموعه فعالیت های سازمان ها و نهادها و شرکت های مختلف دولتی و غیردولتی در قالب تازه ترین محصولات و نوآوری هایشان سالی چهار روز الی یک هفته و بعضا ده روز، در معرض دید مخاطبان و مشتریان قرار می گیرد.

 

 

 

اما کم و کیف نمایشگاه شانزدهم تاسیسات که از سوم تا ششم آبان ماه سال جاری در حال برگزاری است، بازدیدکننده ای که خود از فعالان اقتصادی است می گوید:

 

 

 

سالهای پیش هم در نمایشگاه تاسیسات می آمدم اما به نظر می آید نمایشگاه امسال قوی تر است هم داخلی ها و هم خارجی ها. نوآوری شرکت های داخلی بیشتر شده. ضمن آنکه چون ایتالیایی ها در تهویه مطبوع در دنیا قوی هستند، اینجا حضورشان پررنگ است. چینی ها را هم در نمایشگاه زیاد می بینیم.

 

 

 

یکی از غرفه داران سیستم سرمایشی باورش این بود که نمایشگاه امسال پرطراوت تر از سالهای پیش است. در نمایشگاه، پویایی حس میشود. ما این یکی دو روزه مذاکراتی داشتیم که منجر به قرارداد شد.

 

 

 

مراجعه کننده دیگری نیز کیفیت نمایشگاه امسال تاسیسات را بهتر از سالهای قبل دیده و می گوید در حوزه تبلیغات هم شرکت ها در نمایشگاه موفق بوده اند چون برای من مراجعه کننده هم صحنه ی نمایشگاه و هم پشت صحنه اش جالب بود.

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;