مشارکت کره ای ها در نیروگاه برق زنجان

به گزارش تاسیسات نیوز، مجری طرح های نیروگاهی و تولید پراکنده شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: شرکت های مهندسی هیوندا و کپکو(KEPCO ) در احداث نیروگاه برق این استان مشارکت می کنند.

 

 

 

حسین صبائی افزود: شرکت های مهندسی هیوندا و کپکو کره جنوبی متعهد شده اند همزمان در احداث نیروگاه زنجان چهار در کنار نیروگاه سلطانیه و تکمیل واحد بخار نیروگاه سلطانیه مشارکت داشته باشند.

 

 

 

 

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و بازدید کارشناسان شرکت کپکو (KEPCO ) از محل زمین نیروگاه زنجان چهار عملیات اجرایی این پروژه اواخر سال 2016 میلادی آغاز می شود.

 

 

 

 

صبائی افزود: احداث نیروگاه شماره چهار که طی سال های گذشته راکد مانده بود، از اواخر سال گذشته به طور جدی مطرح شد که پس از رایزنی های انجام شده شرکت های کره ای برای انجام و احداث این پروژه مهم اعلام آمادگی کردند.

 

 

 

 

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده نیز نیروگاه برق شماره یک در مجاورت نیروگاه شماره 2 و با بهره گیری از توربین های کلاس اف و با فاینانس خارجی و به روش سرمایه گذاری BOO ( ساخت، تملک و بهره برداری) با اعتباری بالغ بر 300 میلیون یورو احداث خواهد شد.

 

 

 

 

مجری طرح های نیروگاهی و تولید پراکنده شرکت برق منطقه ای زنجان خاطرنشان کرد: در مجموع فعالیت های احداث نیروگاه های 500 مگاواتی زنجان یک،2 و چهار به صورت جدی در دست پیگیری است.

 

 

 

 

این نیروگاه در زمینی به مساحت 42 هکتار و با ظرفیت تولید 500 مگاوات در 25 کیلومتری زنجان و به صورت قرارداد BOO که پیمانکار اجرایی پروژه شرکت هیوندا سرمایه گذاری شرکت KEPCO احداث خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;