قهرمانی پسران پردیس در رشته بدمینتون

به گزارش تاسیسات نیوز، معصومه مختاری رئیس هیات بدمینتون شهرستان پردیس با اعلام این خبر گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان در رشته بدمینتون ویژه پسران دوره دوم متوسطه مربوط به شهرستان های استان تهران، به میزبانی شهرستان شهریار در سالن فتح برگزار شد و پسران پردیس در این مسابقات قهرمان شدند.
مختاری اضافه کرد: در این دوره از مسابقات دانش آموزی استان تهران، دوره دوم متوسطه حکم قهرمانی مسابقات به دانش آموزان شرکت کننده پردیس تعلق گرفت.
وی اضافه کرد: مقام‌های این دوره از مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی به ترتیب ذیل کسب شد؛ در بخش تیمی مقام اول پردیس، مقام دوم شهریار و مقام سوم نصیب اسلامشهر شد. 
رئیس هیات بدمینتون شهرستان پردیس ادامه داد: در این مسابقات در بخش انفرادی هم به ترتیب یاسین حسینی از پردیس مقام اول، سهیل اختری از شهریار مقام دوم  و امیرعلی فتحی از پردیس و مهدی بابایی از شهریار مشترکاً حائز رتبه سوم شدند. 
به گفته مختاری تیم بدمینتون دوره دوم متوسطه پسران پردیس  متشکل از یاسین حسینی، امیرعلی فتحی ستوده، بنیامین سلمانیان و مهرشاد نجفی به سرپرستی محمد صالحی به این دوره از مسابقات اعزام شدند و به نتایج خوبی نیز دست یافتند.
شایان ذکر است؛  برگزیدگان این دوره از مسابقات، اردوی تمرینی و آماده‌سازی جهت  شرکت در رقابت‌های دانش‌آموزان سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;