در حسرت ساخت یک ساختمان فاخر

به گزارش تاسیسات نیوز، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بیان کرد: باید از خود بپرسیم چرا در سال‌های اخیر ساختمان فاخری تولید نمی‌شود؟ باید بپرسیم چرا ایده‌ای جدید برای جهانیان نداریم؟
آرش بخشی با بیان این مطلب  اظهار کرد: تمدن در کنار کوه‌ها، جلگه‌ها، رودخانه‌ها به عنوان تمدن الهی شکل گرفته است، در کنار این تمدن الهی تمدن ثانویه‌ای تشکیل شد که در آن راه‌ها و ساختمان‌ها را به یاد می‌آوریم اما این تمدن دچار خسران، فرونشست و بی مدیریتی شده است.
بخشی گفت: باید از خود بپرسیم چرا در سال‌های اخیر ساختمان فاخری تولید نمی‌شود؟ باید بپرسیم چرا ایده‌ای جدید برای جهانیان نداریم؟ این موضوع ناشی از درست استفاده نکردن از منابع انرژی است. بزرگترین منابع انرژی دنیا منابع انسانی است که در تعالی آن کوتاهی می‌کنیم.
وی ادامه داد: درک درستی از مهندس و مهندسی در جامعه تزریق نکردیم و این خسران باعث شده در کنار اخلاق حرفه‌ای جایگاه مهندسی فراموش شود.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: امیدوارم از این دست همایش‌ها بیشتر برگزار گردد تا بتوانیم منابع انرژی انسانی را مدیریت کنیم و به خود ببالیم که به عنوان مهندس می‌توانیم کارهای زیبا و فاخر ارائه دهیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;