فراخوان مسابقه «همیار مهندس ساختمان» ویژه کودکان و نوجوانان

به اطلاع اعضای محترم می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران درنظر دارد در راستای اهداف ترویجی خود و به مناسبت روز فرهنگ عمومی ۱۴ آبان ماه، با هدف رشد آگاهی های کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور نسبت به اصول صحیح معماری و شهرسازی و مقررات ملی ساختمان، مسابقه ای را تحت عنوان «همیار مهندس ساختمان» برگزار نماید.
به گزارش تاسیسات نیوز، لذا از مهندسین گرامی دعوت به عمل می آید تا با آگاهی رسانی به فرزندان خود در این پویش فرهنگی شرکت نموده و طرح های فرزندان خود را  حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۸/۰۵ از طریق ایمیل واحد ترویج به آدرس tarvij@tceo.ir و یا از طریق سامانه ناظران معاونت توسعه سرمایه مهندسی بخش ترویج فراخوان همیار مهندس ساختمان مستندات مسابقه را ارسال نمایند. به طرح های منتخب ارسالی در روز فرهنگ عمومی، جوایزی توسط ریاست سازمان اهدا می گردد.
عنوان مسابقه : همیار مهندس ساختمان
فرض کنید شما یک همیار مهندس ساختمان می باشید که مسئول ساخت و مراقبت از شهر و یا ساختمان های شهر می باشید به نظر شما وظیفه یک همیار مهندس ساختمان چیست برای ما بگویید یا به تصویر بکشید.
شرکت کنندگان : کودکان و نوجوانان در سه گروه زیر
سطح سنی یک؛  ۶ الی ۸ سال
سطح سنی دو ؛ ۹ الی ۱۲ سال
سطح سنی سه ؛  ۱۳ الی ۱۵ سال
مهلت ارسال آثار : ۵ آبان ۱۳۹۹
بخش های مسابقه :
نقاشی، کاریکاتور و اینفوگرافیک ؛ شخصیت همیار مهندس ساختمان را طراحی کنید و وظایف همیار مهندس ساختمان را با کمک نقاشی، کاریکاتور و یا اینفوگرافیک نمایش دهید. (کلیه سطوح)
طراحی لباس؛ لباس همیار مهندس ساختمان توسط نقاشی یا نقاشی دیجیتال یا تکه چسبانی (کلاژ) را طراحی کنید. (سطوح ۲و۳)
داستان کوتاه؛ داستان یک روز کاری همیار مهندس ساختمان را تعریف کنید در حداکثر ۲۵۰ کلمه. (کلیه سطوح)
ایجاد کلیپ تصویری یا موشن گرافیک از شرح وظایف همیار مهندس ساختمان حداکثر یک دقیقه (سطح ۳)
تهیه فیلم زیر ۳ دقیقه و توضیح وظایف یک همیار مهندس ساختمان حداکثر ۲۵ مگابایت (سطح ۱)
طراحی، اجرا و فیلمبرداری تئاتر با شرکت والدین و فرزند در نقش همیار مهندس ساختمان با موضوع تعریف یک  موقعیتی که همیار مهندس ساختمان رهنمودهای لازم را به پدرو مادر ارائه می دهد. (سطح ۱و۲)
مستندات ارسالی :
عکس از فرزند
فرم مشخصات
اثر
جهت دریافت فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;