نمایش نماهای ساختمانی منتخب پایتخت در بوستان گفتگو

برخی مناطق تهران نماهای ساختمانی برتر محدوده خود را به لحاظ طرح‌ها و مصالح استفاده شده، از ۶ تا ۸ آبان ماه در نمایشگاه نما در بوستان گفتگو عرضه می‌کنند.
به گزارش تاسیسات نیوز، محمدرضا قاسمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۶ تهران با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه و همایش نما، گفت: نمای یک شهر نماد فرهنگ آن شهر است و متاسفانه در سال‌های گذشته این امر بخصوص در شهرداری تهران مغفول مانده بود.

وی افزود: هر سازنده‌ای هر طور که دوست داشت نمای ساختمان را اجرا می‌کرد و شهرداری هم کنترلی روی این زمینه نداشت. اما از اول فروردین ماه ۹۴ قرار شد قبل از اینکه پروانه صادر شود، نمای پروژه هم در کمیته نما متشکل از اساتید برتر دانشگاه، نماینده اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران و نماینده شورای شهر است تایید شود.

قاسمی در پاسخ به اینکه چرا یک نما در یک نقطه شهر تایید می‌شود اما مشابه آن برای ساختمان دیگر مورد تایید قرار نمی‌گیرد، نیز گفت: اگر کسی می‌گوید یک نما دیده‌ام که قشنگ است اما کمیته نما تایید نکرده است، کمیته نما دلیل می‌آورد. اول اینکه مجاورین خیلی مهم هستند. البته این طور هم نیست که همه نماها مثل هم باشند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۶ تهران در بخش دیگر سخنانش به معرفی مصالح و نماهای جدید در نمایشگاه نما اشاره کرد و گفت: مناطق شهر تهران، نماهای برتر خود را به لحاظ طرح‌ها و مصالح استفاده شده در این نمایشگاه عرضه می‌کنند و این باعث می‌شود که طراحان نما تشویق شوند و این حوزه به لحاظ کیفی ارتقا پیدا کند.

به گزارش همشهری آنلاین، دومین نمایشگاه و همایش نما (طراحی، اجرا، مصالح و صنایع وابسته) از ۶ تا ۸ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

منبع همشهری آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;