فراخوان برای احداث سامانه خورشیدی

پیرو اطلاعیه صادره از سوی روابط عمومی و امور بین الملل ساتبا وعطف به برنامه ریزی انجام شده توسط وزارت نیرو برای ترغیب مشارکت مشترکین پرمصرف بخش خانگی برای اجرایی نمودن طرح سامانه های خورشیدی کوچک مقیاس در قالب برق امید، برای متقاضیان؛احداثِ یک سامانه با ظرفیت اسمی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ وات با حمایت دولت درنظرگرفته شده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، مطابق برآوردهای روز بازار، هزینه احداث یک سامانه خورشیدی خانگی کوچک مقیاس با ظرفیت عملی۶۰۰ وات در حدود ۱۵۰ میلیون ریال ارزیابی شده است. در صورت عدم تمایل متقاضی به اجرا با سرمایه شخصی خود، مدل تامین مالی این طرح از طریق اخذ وام از سیستم بانکی (توسط متقاضی) و تقبل سود وام توسط دولت انجام می شود و بدیهی است معرفی ضامن (یا ضامنین وام) و همچنین باز پرداخت اقساط اصل وام باید توسط متقاضی انجام پذیرد.
لازم به توضیح است که بر اساس رویه اجرای طرح، مبلغ وام در اختیار شرکت های اجرا کننده ذیصلاح قرار گرفته و پروژه اجرایی می شود، به عبارت دیگرهیچگونه مبلغی در اختیار متقاضی قرار نمی گیرد.
متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به سایت ساتبا، پنجره برق امید درخواست خود را ثبت نمایند. همچنین متقاضیان می توانند به منظور ثبت نام از طریق آدرس  lish.ir/1PlU  اقدام کنند.
منبع توانیر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;