طرح مطالعات ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب روستاهای تهران اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران گفت: با هدف افزایش کمّی و کیفی ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستاهای استان تهران، مطالعات مدل‌ها و طراحی تصفیه‌خانه تدوین شده است.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، رضا پوررجب صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به پایان مطالعات طرح اجرای فاضلاب در روستاها اظهار داشت: با هدف افزایش کمّی و کیفی ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستاهای استان تهران، مطالعات مدل‌ها و طراحی تصفیه‌خانه تدوین شده است.
وی بیان کرد: ۳۶ روستا در بخش بالادست سد لتیان و ۲۳ روستا در پایین دست سد ماملو وجود دارد که مطالعات فاضلاب این روستاها انجام و مدل‌ها و طراحی تصفیه‌خانه نیز انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران ادامه داد: در مورد سد لتیان در سال گذشته ۲ تصفیه خانه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ایجاد شده است که در حال حاضر لوله ها خریداری شده و تنها جانمایی آن مانده است که در سال جاری اولویت با ایجاد تصفیه خانه در ۴ روستا است.
پوررجب همچنین خاطرنشان کرد: امسال نیز ۴۰ میلیارد ریال مصوب شده که در صورت تخصیص کلنگ‌زنی فاضلاب روستای زردبند به سرعت انجام می‌شود.
گفتنی است در پایان جلسه با توجه به مشکلاتی که در حوزه محیط زیست وجود داشت با کلیات این طرح موافقت شد.
منبع تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;