سرویس های بهداشتی در انتظار بودجه

به گزارش تاسیسات نیوز، دکتر مجتبی سیف در گفتگو با ایسنا، در خصوص سخنان اخیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مورد تامین سرویس بهداشتی در حوادث از سوی جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس اصول و مقررات، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تنها اسکان و تغذیه اضطراری و همچنین جستجو و نجات آسیب‌دیدگان را برعهده دارد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تامین سرویس بهداشتی در حوادث را پذیرفته‌اید یا نه؟ گفت: در صورتی که از سوی مدیریت بحران و دولت اعتبارات تامین شود، تامین سرویس بهداشتی به مانند تمامی کارهای بر زمین مانده توسط جمعیت هلال احمر انجام می‌گیرد.

 

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این سازمان برای خرید سرویس‌های بهداشتی مشکل مالی دارد، گفت: پیش بینی ما بر این است که در فاز اول 1500 دستگاه سرویس بهداشتی خریداری شود که حداقل به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

 

وی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار این سرویس‌های بهداشتی خریداری شده بر اساس میزان خطرپذیری استان‌ها بین آنها تقسیم می‌شود گفت: در صورت تامین اعتبار، خرید و نگهداری و توزیع سرویس بهداشتی در زمان حوادث را جمعیت هلال احمر تقبل می‌کند.

 

پایان پیام /.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;