شیشه ضد گلوله ساخته شد

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر عامل کارخانه‌های شیشه اردکان در این مراسم گفت: برای نخستین بار در خاورمیانه، شیشه‌های ایمن و ضد گلوله در سایز بزرگ (جامبو) و در خطی به طول 160 متر و با تولید حداقل روزانه 5 هزار مترمربع در این کارخانه تولید شد.

عزیزیان افزود: این محصول در پنجره و سایر عناصر ساختمان، مبلمان و دکوراسیون، صنعت خودرو و حمل و نقل، شیشه‌های ضد سرقت، ضد ضربه و ضد انفجار، کاربرد دارد.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز در این مراسم گفت: با تولید شیشه‌های لمینت ضد گلوله و ضد سرقت سالانه از خروج20 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

زارع افزود: برای راه‌اندازی خط تولید شیشه‌های لمینت ایمنی ضد سرقت و ضد گلوله پانزده میلیون دلار سرمایه‌گذاری و زمینه اشتغال 60 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر نیز به صورت غیرمستقیم فراهم شده است.

به گفته زارع شیشه لمینت ضد گلوله تولیدی این کارخانه در مراسمی با حضور نیروی انتظامی و با شلیک چند گلوله با سلاح کلت و کلاشینکف با موفقیت آزمایش شد. کارخانه شیشه اردکان بزرگ‌ترین واحد تولید شیشه در خاورمیانه روزانه 900 تن شیشه فلوت و 40 هزار مترمربع انواع شیشه‌های ساتینا، دکوراتیو، آیینه و لمینت تولید می‌کند.

پایان پیام /.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;