رضایت مهندسان و ارباب رجوع اولویت نخست دفاتر نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران باتاکید بر لزوم ارتباط مستمر و مستقیم ستاد با دفاتر تاکید کرد و افزود : دفاتر مانند سربازانی هستند که در خط مقدم حضور دارند ، راضی نگه داشتن مهندسین و ارباب رجوع کار سختی است که دفاتر باید به بهترین نحو انجام دهند .
یزدی نژاد رییس سازمان در ابتدا ضمن تاکید بر ادامه روند بازدید هیات رییسه از دفاتر مختلف در سطح استان، تجربه بازدید اول از دفتر بهشهر را بسیار مهم ارزیابی نمود و گفت : مشکلات موجود به مسوولان ذیربط ارجاع شد تا حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز ، راهکارهای رفع آنها ارائه گردد .
ایشان بر لزوم ارتباط مستمر و مستقیم ستاد با دفاتر تاکید کرد و افزود : دفاتر مانند سربازانی هستند که در خط مقدم حضور دارند ، راضی نگه داشتن مهندسین و ارباب رجوع کار سختی است که دفاتر باید به بهترین نحو انجام دهند .
وی در انتها با اشاره به در پیش رو بودن مجمع عمومی سازمان و تاکید بر حضور هرچه بیشتر مهندسین در مجمع ، از سرپرستان دفاتر خواست برای مشارکت هرچه بیشتر مهندسین در شهر خود تلاش کنند .
در ادامه جلسه خانم دکتر محمودی نائب رییس اول سازمان نقش سرپرستان دفاتر را در راستای شناخت مشکلات و ارائه راهکارها بسیار مهم ارزیابی نمود و گفت : سعی میکنیم با حضور در دفاتر و ارتباط مستقیم با اعضا در اصلاح فرایندها در راستای بهبود عملکرد سازمان گام برداریم .
مهندس احتشامی نایب رییس دوم سازمان نیز پیگیری ویژه پروژه هایی که در دفاتر ثبت نمی شوند ، کنترل و نظارت و وحدت رویه میان عملکرد دفاتر را از مهمترین مسائلی دانست که باید به آنها توجه شود .
مهندس سلطانی خزانه دار سازمان دیگر سخنران این جلسه بود که با اشاره به زحمات دفاتر بعنوان خط مقدم سازمان بر سرعت بخشیدن به ارائه خدمات به مهندسین تاکید نمود .
در انتها خانم دکتر ابراهیم زاده دبیر سازمان ضمن عرض خدا قوت به سرپرستان دفاتر ؛ اظهار امیدواری نمود سرپرستان دفاتر با ارائه راهکارها و برنامه ها در بهبود خدمات سازمان نقشی پررنگ ایفا نمایند .
در ادامه جلسه سرپرستان دفاتر به ارائه نظرات خود پرداختند .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;