راه اندازی اولین سیستم سرمایش مغناطیسی تجاری

 

به گزارش تاسیسات نیوز، یک شرکت پیشگام در زمینه تبرید مغناطیسی اخیراً آنچه اولین سیستم سرمایش مغناطیسی تجاری خوانده می شود را راه اندازی کرده است.

 

 

 

 

Cooltech شرکتی واقع در استراسبورگ فرانسه از این فناوری در خط تولید سیستم تبرید مغناطیسی خود (MRS) استفاده می کند. با ظرفیت های سرمایش بین 200 و 700 وات، گفته می شود خط تولید MRS برای طیف وسیعی از محصولات در تبرید تجاری از جمله مبردهای طبی، قفسه های نمایشی، توزیع کننده های نوشیدنی و .. بهینه می شود.


 

ژوزن کاپیتز –مدیرعامل شرکت کرش اینترنشنال، یک سازنده برتر تجهیزات پزشکی- می گوید: «MRS200 سال گذشته با موفقیت در یکی از تجهیزات تبرید طبی استفاده شده است. ما به دنبال تعویض دستگاه های کمپرسوری در آینده نزدیک هستیم و انتظار یک واکنش بسیار مثبت بازار به این نوآوری جدید را داریم»

 

 

 

 

پیش بینی می شود OCF سازنده فرانسوی قفسه های نمایش تبریدی یکی از اولین شرکت های پذیرنده فناوری جدید باشد.

 

 

 

مدیر عامل OCF می گوید: «ما MRS400 را در قفسه های نمایشی جدید خود وارد کرده ایم و انتظار داریم اولین محصول مغناطیسی ما در دو ماه نشان داده شود. این یک فرصت منحصر به فرد برای تمایز ما در رقابت است.»

 

 

 

 

بر اساس تاثیر مگنتوکالریک که گرمایش یا سرمایش ماده مغناطیسی حاصل از استفاده از یک میدان مغناطیسی برای آن است، گفته می شود دستگاه مغناطیسی در فشار پایین با سرعت چرخش پایین با حذف لرزش کار می کند، نویز تا کمتر از 35 دسی بل کاهش یافته و هزینه نگهداری کاهش می یابد. به علاوه، سازندگان می گویند سیستم طول عمر نامحدود دارد.

 

 

 

 

مدیرعامل Cooltech می گوید: «هدف ما پیش گامی در یک سیستم تبرید مغناطیسی تجاری به واقع سبز است که اولین نسخه تجاری بسیار کارامد از نظر انرژی در بازار در بخش سرمایش مغناطیسی به شمار رفته و یک مزیت اولین بودن برای مشتریان فراهم می کند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;