دو جايزه بين‌المللی بنياد جهانی انرژی

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت آبفای استان تهران دو جایزه در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی برای اجرای طرح ارتقای کیفیت آب شرب جنوب تهران (طرح سلامت) و تولید برق از شبکه آب تهران دریافت کرد.


محمد پرورش، مديرعامل آبفاي استان تهران در حاشيه مراسم اهداي اين جوايز در تشريح اين دو طرح که از ميان طرح‌هاي 110 کشور برگزيده شد، گفت: طرح ارتقاي کيفيت آب شرب جنوب تهران (طرح سلامت)، بخشي از طرح جامع آب‌رساني به تهران بود که شامل 21 کيلومتر خط انتقال است و با اجراي آن تمام نقاط تهران از نظر کيفيت آب «سبز» شده است و هيچ دغدغه‌اي از جهت کيفيت آب در تهران وجود ندارد.


وي افزود: با تکميل طرح جامع آب‌رساني تهران (رينگ تهران) در هر زمان در صورت لزوم مي‌توان آب را از هر نقطه به نقاط ديگر منتقل کرد.


پرورش همچنين به دومين جايزه اين شرکت اشاره کرد و گفت: بهره‌گيري از انرژي‌هاي نو از جمله انرژي آب در دستور کار آبفاي استان قرار داشته است و با توجه به حرکت ثقلي آب در بخش‌هايي از شبکه توزيع آب تهران و وجود بيش از 600 دستگاه شير فشارشکن، طرحي را براي ساخت و نصب توربين روي شبکه تدوين و اجرا کرده‌ايم که جايزه ويژه بنياد جهاني انرژي را کسب کرد.


مديرعامل آبفاي استان تهران با اشاره به سامانه اسکاداي آبفاي استان تهران گفت: در حال حاضر ارتباط برخط در حوزه آب‌رساني داريم که اين امر اتفاق بزرگي است و امکان مديريت کامل تاسيسات و شبکه آب‌رساني را به ما مي‌دهد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;