حادثه‌ای برای سه نفر بر اثر انفجار خانه

به گزارش تاسیسات نیوز، انفجار گاز در یک منزل مسكونی در منطقه خلازیل تهران موجب مصدومیت سه نفر از اعضای یک خانواده شد.


شب گذشته در ساعت 21:21 دقیقه با انفجار یك منزل مسكونی واقع در خلازیل، خیابان سهیل، آتش نشانان ایستگاه های 81، 22 و گروه امداد ونجات 6 به همراه نردبان هیدرولیكی و تشك نجات آتش نشانی روانه محل حادثه شدند.


فرامرز ثانی خانی افسر آماده منطقه 7 عملیات سازمان آتش نشانی تهران كه در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: شب گذشته ناگهان انفجار مهیبی در یک واحد مسکونی به وسعت 80 مترمربع در طبقه اول یک مجتمع مسكونی 6 طبقه اتفاق افتاد.


وی اضافه کرد: موج انفجاربه قدری بود که شیشه های این واحد مسکونی شکست و همچنین تعدادی از درو پنجره های آن از جا کنده شد.


ثانی خانی با اشاره مصدومیت و سوختگی سه نفر از ساکنان این منزل مسکونی، افزود: مصدومین این حادثه اعضای یک خانواده و شامل مردی 40 ساله، یک زن 35 ساله و نیزدختر بچه ای 10 ساله بودند كه از ناحیه دست و بالا تنه دچار سوختگی شدند وهمگی توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.


این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل با قطع برق و گاز واحد مذكور، اقدام به ایمن سازی کردند و سپس مصدومین این حادثه را از داخل ساختمان خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.


وی در ادامه اظهار داشت: همزمان گروه دیگری ازآتش نشانان با توجه به وقوع آتش سوزی در داخل واحدمسکونی، به سرعت شعله های آتش را خاموش کرده و گازها ونیز دودهای ناشی از این آتش سوزی را با فن های قوی به بیرون تخلیه کردند.


ثانی خانی تاکید كرد: علت بروز این انفجار از سوی كارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است البته انفجار بر اثر نشت گاز بوده که تحقیقات درخصوص دلایل و منشأ انتشار این گاز و همچنین چگونگی بروز انفجار در حال انجام است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;