آیین تودیع و معارفه در آتش‌نشانی+عکس

به گزارش تاسیسات نیوز، آیین معارفه مدیر جدید بازرسی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، با حضور مدیر بازرسی حوزه خدمات شهری شهرداری تهران و نیز مهدی داوری مدیر عامل این سازمان برگزار شد.


در این آیین که حسینی مشاور مدیریت سازمان بازرسی شهرداری تهران و شماری از معاونان و مدیران ستادی و عملیاتی سازمان آتش نشانی تهران هم حضور داشتند، با حکم محمدجواد شیرازی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، مسلم محمودی به عنوان مدیر بازرسی سازمان آتش نشانی تهران جایگزین پیمان نیکبخت شد.


مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران در این آیین طی سخنانی براهمیت حوزه بازرسی در هر سازمان تاکید کرد و گفت: این حوزه کنترل کیفیت عملکرد یک سازمان را برعهده دارد به همین خاطر اگر سازمانی در مسیر صحیح خودش حرکت نکند و یا در سرعت اش دچار مشکلاتی شود، قطعا حوزه بازرسی می تواند به سرعت و قبل از این که دیر شود و آسیب های زیادی به سازمان وارد شود، هشدارهای لازم را بدهد.


وی افزود: این کار وقتی مهم است که در سازمانی مانند سازمان آتش نشانی که تخصصی بوده و با جان و مال مردم سر و کار دارد، باشد، به این دلیل است که بازرسی به معنای واقعی یکی از ارکان مهم مدیریت این سازمان محسوب می شود.


وی با ابراز رضایت از تلاش ها و فعالیت های مدیریت قبلی حوزه بازرسی سازمان، اظهار امیدواری کرد که با این تغییر، توان سازمان بیشتر شده و رویکردها هم درست تر و در مسیر صحیح آن قرار گیرد.




میثم عنقایی مدیر بازرسی حوزه خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این مراسم، سازمان آتش نشانی را به دوران 8 سال دفاع مقدس تشبیه کرد و گفت: خدماتی که در این سازمان ارائه می شود، همواره با ایثار و فداکاری همراه است به همین خاطر هرزمان که نظاره گر فعالیت های آتش نشانان درماموریت ها هستم آن را با تمام وجود حس می کنم.


وی با توجه به انتخاب مدیر عامل از بدنه این سازمان اعلام کرد: این انتخاب پس از سی سال و برای اولین بار است که انجام می شود بنابراین امیدوارم این انتخاب مثبت باشد و با همکاری همه پرسنل، این سازمان هرچه زودتر به رشد و تعالی خود برسد.


مسلم محمودی، مدیر جدید سازمان آتش نشانی تهران نیز آمادگی کامل خود را برای بهبود و ارتقای کیفی این حوزه اعلام و تایید کرد که بتواند در مدت تصدی خود دراین سمت، خدمت صادقانه ای داشته باشد.


شایان ذکر است که محمودی قبلا مدتی به عنوان رئیس آتش نشانی ایلام خدمت کرده است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;