جزئیات طرح ملّی بهینه سازی موتورخانه ها برای شرکت های مجری

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، گفت: جزئیات اجرایی و توجیهی طرح ملّی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها و واحدهای مسکونی و تجاری برای شرکت های مجری در استان مرکزی تشریح شد.
به گزارش  تاسیسات نیوز، محمدرضا سمیعی، با اعلام این مطلب، افزود: از زمان آغاز اجرای این طرح و طی۳ ماه گذشته، از ۱۴۳ مشترک مشمول طرح، تعداد ۵۹ مشترک برای بهره مندی از مزایا و یارانه پیش بینی شده، ثبت نام کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی درخصوص اثرات مطلوب بهینه سازی موتورخانه ها برای مشترکین پر مصرف، اظهار داشت: به منظور آگاهی مشترکین واجد شرایط از مزایای فنی و مالی این طرح و تسهیلات رایگان تخصیصی از سوی شرکت ملّی گاز ایران برای آن‌ها، اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده و موثری بکارگرفته شده تا با مشارکت حداکثری، زمینه کاهش هدررفت گاز طبیعی و هزینه های سربار ناشی از آن فراهم شود.
در ادامه، صبوری معاون مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به برخی روش های اطلاع رسانی این طرح گفت: انعکاس خبری جزئیات طرح مزبور از طریق صدا و سیمای مرکز استان، اصحاب قلم و رسانه، سایت شرکت گاز، فضاهای مجازی، تبلیغات محیطی اعم از بیلبوردهای شهری و بنرهای منصوب در ورودی ادارات تابعه، ارسال پیامک، اعزام کارشناسان فنی برای توجیه مشترکین واجد شرایط و تشریح جزئیات طرح برای شرکت های مجری، به منظور اقناع و وحدت رویه اجرایی از جمله اقدامات این شرکت در اطلاع رسانی طرح بوده است.
وی در خصوص آموزش شرکت های متقاضی برای اجرای طرح، تصریح کرد: در راستای پیاده سازی طرح و پاسخگویی به سوالات متعدد شرکت های مجری در رابطه باچگونگی اجرا و بررسی چالش های پیش رو، طی دو جلسه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی با حضور کلیه شرکت های مجری، فرآیند مزبور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
منبع شرکت ملی گاز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;