جدیدی: تولیدکننده ایرانی، سربلند از تحریم بیرون آمد

یکی از جذابیت‌های نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، حضور پررنگ شرکت‌‌ها و تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بود. اما وجه تمایز این نمایشگاه با نمایشگاه‌های سال‌های قبل، حضور تولیدکنندگان ایرانی بودند که در این نمایشگاه عرض‌اندام می‌کردند. شرکت‌هایی که قبل از اعمال تحریم‌ها و منع واردات کالاهای خارجی، به دلیل حضور گسترده شرکت‌های خارجی خیلی خوب دیده نمی‌شدند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، یکی از این شرکت‌ها که آمده بود تا توانایی خود را به رخ بکشد، شرکت صنعتی سارین تهویه عرشیا بود. شرکتی نوظهور، اما پرقدرت که با تولید و مونتاژ سیستم‌های تهویه مطبوع اعم از چیلرهای آبی و هوایی، پکیج یونیت، هواساز، ایرواشر، فن کویل سقفی و کانالی حرف‌های زیادی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه داشت.
علی اصغر جدیدی، مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار تاسیسات نیوز، از تجربه نخستین حضور خود در نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار خرسندی کرد و گفت: امسال، نخستین باری است که در نمایشگاه صنعت ساختمان شرکت کردیم و از آنجایی که استقبال از نمایشگاه بسیار خوب بود، ما هم از این حضور راضی بودیم و آن توقعی که داشتیم برآورده شد.
او در پاسخ به این سوال که ماهیت و جنس کار شما، می‌طلبد که در نمایشگاه صنعت تاسیسات حضور داشته باشید، چرا در این نمایشگاه شرکت کرده‌اید، گفت: احساس کردیم نمایشگاه صنعت ساختمان نسبت به نمایشگاه‌های دیگر خیلی شلوغ‌تر است و بازدیدکننده در آن بیشتر است و از سوی دیگر، این نمایشگاه مربوط به صنعت ساختمان است و همه اقشار که با صنعت ساختمان در ارتباط هستند، از این نمایشگاه بازدید می‌‌کنند و این می‌تواند سهم بیشتری از بازار را برای ما ایجاد کند، زیرا ما با حضور خود می‌توانیم ارتباطات بیشتری داشته باشیم.
جدیدی افزود: در نمایشگاه صنعت تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع، دو سال پیاپی شرکت کردیم، اما از نظر جذب و ارتباط با مشتری، این نمایشگاه بهتر است. در واقع، در نمایشگاه تاسیسات، بازدیدکننده‌ها عموماً کارفرما، مهندسین مشاور و دستگاه‌های نظارت بر ساختمان و تاسیساتی‌ها و افرادی هستند که با موتور خانه و سیستم‌های تهویه مطبوع سر و کار دارند و از غرفه ما بازدید می‌کنند، اما در این نمایشگاه بازدیدکنندگان خیلی گسترده‌تر و وسیع‌تر هستند.
مدیرعامل شرکت صنعتی سارین تهویه عرشیا در پایان با اشاره به تاثیر تحریم‌ها در بازار گفت: تحریم‌ها هرچند اثر زیادی بر بازار کار ما و هم صنف‌های ما گذاشت، اما در نهایت این تولیدکننده ایرانی بود که توانست حرف برای گفتن داشته باشد و از میدان تحریم‌ها سربلند بیرون بیاید؛ مصداق این مدعا را می‌توان در حضور گسترده شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه شاهد بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;