ثبت نام آزمون تبدیل وضعیت شرکتهای آب و فاضلاب کشور

سازمان سنجش آموزش کشور اولین آزمون تغییر حالت اشتغال بکار (تبدیل وضعیت) در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور را برگزار می‌کند. وزارت نیرو برای اولین بار طی سالیان گذاشته اقدام به به برگزاری چنین آزمون‌هایی برای تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و حجمی شاغل در نهاد‌های زیر مجموعه خود کرده است و قرار است طی چندسال چندهزار از کارکنان فعلی از طریق این آزمون‌های داخلی رسمی شوند.
به گزارش تاسیسات نیوز،  آزمون تغییر حالت اشتغال بکار (تبدیل وضعیت) در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور روز‌های هفتم تا سیزدهم تیرماه امسال از طریق وب سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌شود.

داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام در این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org اقدام کنند. این آزمون مخصوص کارمندانی است که در قالب پست‌های سازمانی مندرج در ساختار شرکت‌های آبفا مشغول به کار هستند.

متقاضیان باید حداقل پنج سال سابقه کار مورد تایید در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت محل خدمت، منوط به پرداخت حق بیمه را دارا باشند. شرکت در آزمون عمومی و کسب حداقل ۵۰ درصد امتیاز آزمون را برای رسیدن به مرحله مصاحبه تخصصی ضروری است. قبولی در مصاحبه تخصصی و کسب حداقل ۷۰ درصد امتیاز، ملاک انتخاب نفرات برگزیده خواهد بود.

این اولین مرحله آزمون تغییر حالت اشتغال به کار شرکت‌های آبفا بوده و قرار است طی چند سال کارکنان غیرسمی شاغل در شرکت‌های آب و فاضلاب تبدیل وضعیت شوند. در اردیبهشت امسال نیز آزمون تبدیل وضعیت ویژه شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور توسط مرکز آموزش‌های تخصصی صنعت آب و برق برگزار شد که البته نحوه برگزاری آن با اعتراضات فراوانی روبه رو شده بودو

وزارت نیرو برای اولین بار طی سالیان گذاشته اقدام به به برگزاری چنین آزمون‌هایی برای تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و حجمی شاغل در نهاد‌های زیر مجموعه خود کرده است و قرار است طی چندسال چندهزار از کارکنان فعلی از طریق این آزمون‌های داخلی رسمی شوند. آزمون استخدامی وزارت نیرو ویژه فارغ التحصیلان در دو سال گذشته برگزار نشده است و افراد زیادی منتظرند با برگزاری آزمون استخدامی سراسری وزارت نیرو فرصت حضور در این دستگاه اجرائی را پیدا کنند.

لینک دانلود دفترچه آزمون تغییر حالت اشتغال بکار شرکت‌های آب و فاضلاب (کلیک نمایید)
منبع برق نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;