توالت همراه هم به بازار آمد!

 

به گزارش تاسیسات نیوز، یکی از پیامدهای ناگوار بلایای طبیعی دسترسی به توالت است. شرکت طراحی نندوی ژاپن با ابداع یک توالت همراه که می تواند در یک کیف دوشی جمع و به کمک مواد ضایعاتی رایج دوباره سوار شود، به کمک حل این معضل آمده است.

 

 

 

Nendo انگیزه خود از این ابتکار جالب را زمین لرزه های سال های 2011 و 2016 در ژاپن اعلام کرده است. این شرکت می گوید در حالی که توالت های متحرک و یک بار مصرف برای زمان بروز حوادث ساخته شده اند، اندازه و وزن اجزای ساختاری مقبولیت آنها را محدود کرده است.

 

 

 

در نتیجه این ویژگی ها در زمان طراحی minimLET مورد توجه بوده است. هدف اصلی، سبک و فشرده نگه داشتن حداکثری و ساخت آن از موادی است که می تواند برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

این مجموعه شامل 6 لوله آلومینیومی، یک صندلی توالت، یک کیسه نایلونی و کواگولنت می شود که همه در یک کیف دوشی جمع می شوند.

 

 

ایده این است که اگر شما در یک پناهگاه هستید و بطری های آب پلاستیکی یا قوطی های نوشیدنی دارید، بتوانید از آن به عنوان بخشی از ساختار توالت استفاده کنید. نندو می گوید یک بطری 2 لیتری ارتفاع کافی برای استفاده به عنوان پایه توالت را دارد، در حالی که سه قوطی فولادی هم که به هم وصل می شود همین کار را می کند. برای استقامت بهتر می توان این قوطی ها را با آب یا شن پر کرد.

 

 

 

 

تیرک های آلومینیومی هم می توانند به عنوان حفاظ برای چادر استفاده شوند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;