تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان نظام مهندسی ساختمان

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، جزئیات تفاهم‌نامه این دانشگاه با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ شمالی را تشریح کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، نشست علی‌اکبر رمضانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ شمالی و محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار و تفاهم‌نامه‌ای میان این دو نهاد امضا شد.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در این نشست اظهار کرد: در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی جمهوری اسلامی و ایجاد زمینه‌های نوآوری، شکوفایی، ارتقای سطح پژوهش‌های علمی و با توجه به ضرورت همکاری بین مؤسسه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی برای بالا بردن کیفیت و کمّیت فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک علمی و تحقیقاتی این تفاهم‌نامه منعقد شد.
حمید حاتمی بیان کرد: طراحی، راه‌اندازی و اجرایی کردن ساختارهای توسعه‌ای در حوزه علم و فناوری، برنامه‌های مشترک در حوزه‌های ترویج، گفتمان‌سازی و توسعه فناوری‌های راهبردی، تبادل اطلاعات و ظرفیت‌های نرم‌افزاری مورد نیاز، همکاری در اجرای پروژه‌های استانی علمی، آموزشی، پژوهشی، خدماتی و آزمایشگاهی ـ کارگاهی از اهداف مهم این تفاهم‌نامه است.
وی متذکر شد: تدوین برنامه‌های کاربردی به منظور ارتقای بهره‌مندی سازمان، ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی واحدهای استان خراسان‌شمالی در قالب اعطای مجوز کارگاه‌های امکان‌سنجی، آزمایشگاه‌های معتمد و همکار در زمینه‌های بتن، خاک و سنگدانه، هیدرولیک و پنوماتیک، برنامه‌ریزی و ایجاد بسترهای متناسب برای اعطای مجوز و انعقاد قراردادهای مرتبط به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی موضوع دستورالعمل تمدید و پروانه اشتغال به مهندسی از تعهدات نظام مهندسی ساختمان در تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی است
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;