تایید صلاحیت ۳۲ نفر در انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی 

مدیر کل راه وشهر سازی و رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی ازآغاز این انتخابات هم زمان با سراسر کشور خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، احمد مرزبان اظهار داشت: فرآیند انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با تعداد بیش از ۵۷۰۰ نفر که به صورت الکترونیکی آغاز شده و تا ساعت ۱۶ عصر ادامه دارد.
مدیر کل راه وشهر سازی و رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  مرکزی ادامه داد: در این انتخابات تعداد اعضای هیات مدیره ۱۱ نفر خواهد بود که متشکل از۴ نفر رشته عمران، یک نفر رشته نقشه برداری، یک نفر رشته ترافیک، ۲ نفر رشته معماری، یک نفر رشته شهرسازی، یک نفر رشته برق و یک نفر رشته مکانیک به عنوان اعضاء اصلی خواهند بود و در هر رشته نیز یک عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.
مرزبان در خصوص تعداد نامزدهای این انتخابات اظهار کرد: تعداد۳۲ نفر به عنوان نامزد انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، توسط دستگاه نظارت و هیأت اجرایی تایید صلاحیت شده‌اند.
وی ضمن اشاره به این که تمام اعضای سازمان نظام مهندسی می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند گفت:  از تمامی اعضای سازمان مذکور دعوت میشود که دراین انتخابات شرکت کرده و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دهند.
مدیر کل راه وشهر سازی و رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  مرکزی تاکید کرد: حضور حداکثری مهندسان در این انتخابات باعث قوام و دوام ارائه خدمات مهندسی و تصمیم سازی های مهم آینده، برای پیشرفت و آبادانی استان خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;