آخرین خبر در باره عزل هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان اصفهان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان در پی انتشار نامه وزارت راه و شهرسازی در فضای مجازی و تحلیل شتابزده توسط برخی رسانه‌ها، گفت: عزل هیئت مدیره نظام مهندسی استان اصفهان کذب است.
به گزارش تاسیسات نیوز؛ در پی انتشار اخباری مبنی بر عزل هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان، سید حسین محمودیه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان توضیحاتی ارائه کرد.
وی ضمن تکذیب این موضوع اظهار کرد: دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای به اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خواستار بررسی موضوعات و مشکلات مرتبط با مجمع عمومی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شد که این مبحث مبنی بر ابطال انتخابات نیست.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: شتابزدگی در تحلیل نامه وزارت راه و شهرسازی توسط برخی رسانه‌ها، اذهان عمومی خصوصاً جامعه مهندسی استان اصفهان را از باب انتشار مباحث کارشناسی نشده و خلاف واقع، خدشه‌دار کرده است.
وی خاطرنشان کرد: موضوع مطرح شده در نامه فوق، پیش از این بصورت ریزبینانه بررسی و برابر آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و قوانین مرتبط مورد پیگیری قرار گرفته بود همچنین تصمیمات لازم در این باره اتخاذ و ابلاغ شده است.
محمودیه ابراز کرد: برابر ضوابط و قوانین نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مفاد قید شده در نامه مذکور مرتبط و متوجه مجمع عمومی بوده و اختیارات در این رابطه نیز برابر ضوابط با مجمع است.
وی گفت: براین اساس قصوری متوجه اداره‌کل راه و شهرسازی نبوده و مراتب قانونی از سوی مجمع پیگیری و در رابطه با آن برابر ضوابط اقدام خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;