تکذیب خبر کنسل شدن انتخابات نهمین دوره نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد

نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است و  در فضای مجازی خبری مبنی بر توقف آن به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که مسئولان برگزاری این انتخابات آن را تکذیب کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است و  در فضای مجازی خبری مبنی بر توقف آن به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که مسئولان برگزاری این انتخابات آن را تکذیب کردند.
به گزارش کبنا، پژمان نیک‌اقبالی رئیس هیئت نظارت نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر توقف و کنسل شدن انتخابات نظام مهندسی استان را تکذیب کرد و اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد طبق آئین نامه‌های کشوری برگزار می‌شود، افزود: صبح امروز انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان آغاز شد که در نوبت صبح سامانه رأی گیری انتخابات نهمین دوره نظام مهندسی با کندی پیش می‌رفت که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی آن در این خصوص دغدغه‌های داشتند و ما هم تلفنی و هم به صورت مکتوب با مرکز صحبت و دغدغه آقای استاندار را به آنها ابلاغ کردیم. آقای استاندار هیچ مکاتبه‌ای با ما پیرامون انتخابات نداشتند و رسانه‌ها در این باره اشتباه کرده‌اند.
نیک اقبالی گفت: هم اکنون انتخابات نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است و مشکلی وجود ندارد و انتخاب متوقف نشده است. فقط مقداری سرعت سامانه رأی گیری کند بود که الان هم روند رأی گیری خوب شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از هیئت مرکزی انتخابات نظام مهندسی کشور خواستیم که به دلیل کندی سامانه رأی گیری انتخابات این استان مجدداً تکرار شود، تاکید کرد: ما به تنهایی نمی‌توانیم، تصمیم بگیریم و منتظر نظر نهایی هیئت مرکزی انتخابات هستیم. اگر آنها اعلام کردند که انتخابات کنسل و به زمان دیگری موکول می‌شود از طریق رسانه‌های جمعی آن را به اطلاع جامعه مهندسی می‌رسانیم. البته همانطوری که گفتیم، روند رأی گیری خوب شده و مشکلی وجود ندارد.
نیک‌اقبالی گفت: انتخابات تا ساعت ۱۱ شب تمدید شده است و مهندسین می‌توانند، رأی بدهند.
وی با تاکید بر اینکه انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد کنسل نشده است، اظهار داشت: در دوره گذشته انتخابات نظام مهندسی که به شکل حضوری برگزار شد، ۳۱٫۹ درصد مشارکت داشتیم و مشارکت در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی که به شکل آنلاین برگزار می‌شود، تا کنون ۱۵ درصد بوده است.
پاک‌نژاد رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد نیز خبر کنسل شدن انتخابات را تکذیب کرد و گفت: روند انتخابات نظام مهندسی در حال برگزاری است و صبح امروز سامانه رأی گیری با مشکلاتی مواجه بود که الان برطرف شده و انتخابات در حال برگزاری است.
وی گفت: هیچ نامه‌ای در خصوص توقف این انتخابات برای ما ارسال نشده است و توقف انتخابات صحت ندارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;