بهینه سازی ۱۵۰۰ موتورخانه در نیمه دوم سال جاری

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: برای نیمه دوم سال ۱۴۰۱ برای بهینه سازی ۱۵۰۰واحد موتورخانه برنامه ریزی شده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، سید رضا غفاریان مدیر عامل این شرکت، بیان کرد: در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ برای بیش از ۵۰۰ واحد موتورخانه بهینه سازی شده و برای نیمه دوم سال جاری برای بهینه سازی ۱۵۰۰واحد موتورخانه برنامه ریزی شده است.
وی اضافه کرد: بر اساس برآوردهای اولیه، مصارف مشترکینی که در طرح بهینه سازی موتورخانه ها شرکت کرده اند، شواهد حاکی از کاهش ۲۰ درصدی مصرف گاز نسبت به مدت مشابه در سال های گذشته بوده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: بهینه سازی موتورخانه ها شامل سه فاز تنظیم مشعل، عایق کاری موتورخانه ها و نصب ضد رسوب مغناطیسی و الکترومغناطیسی است.
غفاریان بیان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به آدرس www.nigc.ir و انتخاب قسمت بهینه سازی موتورخانه ها و با درج اشتراک و شماره همراه خود در سامانه طرح بهینه سازی موتورخانه ها ثبت نام کرده و از مزایای رایگان آن استفاده کنند.
وی مطرح کرد: بعد از این اقدام سایر مراحل انجام کار از طریق واحد بهینه سازی شرکت گاز استان البرز پیگیری شده و با هماهنگی ناظرین و شرکت های مجری طرح، بهینه سازی موتورخانه ها در دستور کار قرار می گیرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;