بهبود تاسیسات تقویت فشار گاز در منطقه ۴عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز از آمادگی این منطقه برای ورود به فصل زمستان با تعمیرات برنامه ریزی شده دستگاهها و تجهیزات ثابت تاسیسات تقویت فشار گاز خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، محمد کامل مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز با بیان این مطلب گفت: تعمیرات اساسی تجهیرات ثابت تأسیسات تقویت فشار گاز منطقه بر طبق برنامه تدوین شده و با تلاش و همکاری واحدهای مرتبط در زمان مقرر با موفقیت به پایان رسید.
کامل ادامه داد: با تلاش کارشناسان و کارکنان مجموعه معاونت عملیات ایستگاه‌ها و بازرسی فنی در بخش‌های مکانیک، برق و ابزاردقیق و بهره برداری با محوریت تعمیرات اساسی و اضطراری در یک دوره چهار ماهه و با اجرای بیش از یک هزار و ۲۳۰ دستور کار تعمیراتی، تمامی دستگاه‌ها و تجهیزات ثابت موجود در تأسیسات تقویت فشارگاز رضوی، فاروج و دشتبازدید، بررسی، تعمیر، رفع عیب و مجدداً آماده بهره برداری شد، تا برای انتقال گاز در فصل زمستان برای مصارف خانگی و صنعتی مشکلی وجود نداشته باشد.
وی با اشاره به شرایط کاری سخت و طاقت فرسا در فصل گرم تابستان، ادامه داد: واحدهای مختلف منطقه از جمله بازرسی فنی، حمل و نقل، تدارکات کالا،HSE  در انجام هر چه مطلوب تر تعمیرات اساسی تأسیسات همکاری کردند تا در فصل سرما مشکلی جهت انتقال گاز مستمر و پایدار گاز طبیعی وجود نداشته باشد و هم وطنان عزیزمان در فصل زمستان از این نعمت الهی بر خوردار باشند.
کامل هدف از اجرای این عملیات را آماده‌سازی تجهیزات و ادوات واحدها، تعمیرات اساسی و همچنین جلوگیری از توقف‌های ناخواسته در فصل زمستان دانست و گفت: این تعمیرات با رعایت مقررات ایمنی و HSE و بدون حادثه به پایان رسید .
شایان ذکر است منطقه چهار عملیات انتقال گاز وظیفه انتقال پایدار گاز به استان های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی و بخشهایی از سمنان و گلستان را به عهده دارد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;