بهترین سنگ ساختمانی که می تواند ساختمان شما را متحول کند

تاسیسات نیوز: شناخت بهترین سنگ ساختمانی برای افرادی که به نماهای سنگی بی همتا، چشمگیر و با دوام علاقه مند هستند، قطعا جذاب است. سنگ ها از دوران باستان تا به امروز، بخش اساسی معماری و ساختمان سازی بوده اند. آنها به عنوان جواهرات طبیعی و زیبا در ساخت بنا به کار گرفته میشوند و از لحاظ استحکام در سطح مناسبی قرار دارند.سنگ های طبیعی تقریباً کاتالوگی بی پایان از طرح ها و رنگ های متنوع ارائه میدهند. سنگ سفید نما و سایر رنگ ها در انواع مختلف مانند تراورتن، گرانیت، گنیس، مرمر و غیره به فروش میرسد. این نوع سنگ های بی همتا قابلیت پیاده سازی برای نمای ساختمان، کفپوش، پله ها و غیره را با طرح های نوآورانه در سبک های سنتی، کلاسیک و مدرن دارند. در بررسی انواع سنگ ساختمانی به شما کمک میکنیم تا انتخاب هوشمندانه تری در این زمینه داشته باشید.

راهنمای جامع برای انتخاب بهترین سنگ ساختمانی از زیبایی تا استحکام

در انتخاب یکسری پارامتر مهم وجود دارد که باید به آنها دقت کنید. در این بخش تصمیم داریم پیرامون آنها سخن بگوییم.

۱٫تعیین نیازهای پروژه: در ابتدا پیش از انتخاب بهترین سنگ برای پروژه، باید مقدار سنگ مورد نیاز برای انجام پروژه را مشخص کنید.

۲٫انتخاب نوع سنگ: قبل از انجام فرایند سنگ کاری ساختمان باید انواع سنگ و ویژگی های آنها را بشناسید تا انتخابی بی همتا داشته باشید.

۳٫شکل ظاهری: طرح و رنگ سنگ باید از نظر زیبایی در سطح مناسبی قرار داشته باشد تا نیاز به رنگ کردن یا جلا دادن نباشد. انتخاب طرح و رنگ مناسب منجر به کاهش هزینه های عملیاتی میشود.

۴٫دوام: سنگ باید در تمام شرایط آب و هوایی از نظر ظاهر ثابت بماند و در برابر تمام اثرات مخرب طبیعی مقاومت کافی داشته باشد.

۵٫مطابقت داشتن با بودجه: سنگ هایی را برای ساختمان انتخاب کنید که با بودجه تان مطابقت داشته باشد.

۶٫سنگ مناسب منطقه گرم و سرد: در انتخاب سنگ برای ساختمان به فاکتور مهمی مانند آب و هوا توجه ویژه داشته باشید. سنگ برای مناطق گرمسیرباید مقاومت کافی در برابر حرارت، نور، رطوبت و خوردگی داشته باشد. سنگ تراورتن عباس آباد یکی از بهترین سنگ ها برای مناطق گرمسیری و خشک است که در رنگ ها و طرح های متنوع ارائه میشود.

۷٫وزن سنگ: وزن مناسب سنگ یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که در انتخاب باید به آن توجه کنید. وزن بالای سنگ می تواند بار وزنی بر ساختمان ایجاد کند؛ لذا برای بناهای ضعیف، بهتر است سنگی با وزن کمتر انتخاب کنید.

بهترین سنگ ساختمانی برای نما با نام تراورتن

معرفی بهترین سنگ برای داخل و خارج ساختمان و کاربردهای آن

معرفی و کاربردهای آن برای داخل یا خارج ساختمان جزء نیازهای اصلی طرفداران این شاهکار طبیعت است. در این بخش تصمیم داریم به صورت جدول کاربرد سنگ تراورتن برای داخل و خارج ساختمان، انواع طرح های آن و منطقه آب و هواییرا بررسی کنیم.

سنگ تراورتن عباس آباد
کاربرد آن در فضای داخلی
سنگ تراورتن کرم، خاکستری، مشکی و سایر رنگ ها برای
کفپوش
پله ها
صفحه کابینت
میزها
دیوارپوش
سطوح تزیینی
نمای دیوارها به کار می روند.
کاربرد آن در فضای خارجی
مبلمان سنگی
نمای ساختمان
سنگ بندی و پیاده روها
مراکز خرید
پارک ها
پله ها
طرح ها
طرح خطی ( خطوط افقی و عمودی دارای طرح مدرن و کلاسیک)
طرح موزاییک ( برای زینت دیوارها، کف، سطوح داخلی و غیره)
اشکال هندسی مانند مربع، دایره و سایر اشکال با طرح های آجری
منطقه آب و هوایی
تراورتن یک سنگ نما در مناطق گرمسیر و سردسیر است که خاصیت عایقی برای حفظ یا دفع گرما با توجه به شرایط آب و هوایی دارد. اگر به دنبال سنگ با مقاومت بالاهستید، تراورتن بهترین انتخاب است.

بکارگیری سنگ تراورتن در نما و صراحی ها

سنگ های تراورتن برای پله و کف

نکاتی اساسی که باید در انتخاب رنگ بهترین سنگ ساختمانی به آن دقت کنید

یکی از سوالات رایج خریداران قبل از انتخاب ، بررسی رنگ محصول است. انتخاب رنگ سنگ برای نمای ساختمان، نه تنها جزء تصمیمات مهم برای افزایش زیبایی منزل شماست، بلکه تأثیر زیادی بر ارزش ملک در آینده دارد. بکارگیری سنگ های تراورتن در ساخت های مدرن باعث افزایش جذابیت و انعطاف پذیری در بنا می شود.

به طور کلی نمی توان رنگ خاصی را به عنوان بهترین رنگ برای سبک مدرن و سنتی معماری بیان کرد زیرا سلیقه افراد نقش مهمی در انتخاب رنگ دارد. رنگ های خنثی جزء رنگ های پرطرفدار هستند که جلوه ای بی نظیر برای ساختمان ایجاد می کنند. از رنگ های رایج سبک مدرن می توان به سفید، خاکستری کم رنگ، مشکی و کرم اشاره کرد. سنگ های تراورتن با الگوی ژئومتریک گزینه ای ایده آل برای نما در ساختمان هایی با سبک مدرن هستند. رنگ های رایج سنگ های سبک سنتی نیز شامل طوسی، سفید، بژ و رنگ هایی با الگوهای کلاسیک است.

یک مرکز فوق العاده برای مشاوره و خرید بهترین سنگ را بشناسید

تنوع دنیای سنگ ها باعث سردرگمی خریداران برای انتخاب بهترین سنگ ساختمانی می شود. رنگ، طرح، کیفیت و مناسب بودن با شرایط آب و هوایی منطقه شما، جزء مهمترین معیارهای انتخاب سنگ است. از آنجا که اغلب سنگ ها برای آب و هوای سردسیر تولید می شوند، خرید سنگ نما در مناطق گرمسیرگاهی سخت و چالش برانگیز می شود. سنگ های تراورتن عباس آباد جزء بهترین سنگ ها برای مناطق گرمسیری و سردسیری هستند.

عایق گرما و نور خورشید را دفع کردن در هوای گرم جزء مشخصات اصلی استفاده از سنگ های تراورتن است که باعث خنک شدن محیط منزل میشود. از دیگر دلایل استفاده از انواع سنگ تراورتن عباس آباد می توان به مقاومت بالا در برابر شرایط جوی، تنوع بالا و زیبایی خیره کننده اشاره کرد. صنایع سنگ ایران مهر یکی از تولید کننده های برتر سنگ سفید عباس آباد و سایر رنگ ها است که با کیفیت ترین محصولات را به فروش میرساند.

کلام آخر

یکی از چالش های خریداران بهترین سنگ ساختمانی، عدم اطلاع از پارامترهای مهم در انتخاب سنگ است. از فاکتورهای مهم در انتخاب می توان، تعیین نیازهای پروژه، نوع سنگ، شکل ظاهری، دوام، هزینه سنگ، مطابقت داشتن با شرایط جوی و وزن را بیان کرد. یکی از بهترین سنگ های موجود در بازار که توسط صنایع سنگ ایران مهر تولید می شود، تراورتن است.

این سنگ بی نظیر قابلیت استفاده برای داخل و خارج ساختمان را دارد و برای مناطق سردسیر و گرمسیر بکار می رود. در صورتی که شما نیز تمایل دارید این سنگ منحصر به فرد را خرید کنید، وارد سایت ایران مهر شده و این محصول را مستقیم از تولید کننده با قیمت پایین تهیه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;